Naučte se sami tvořit báječný web ve Škole webu. Více informací >>.
Majitel: Alexej Byček
Zaměření: Koučink a mentoring
Objednávka: Kompletní re-design webu
Požadavky: Nový web v souladu s Alexovými představami a povahou
Speciální prvky: U Alexe se dělalo hodně grafiky, většina coverů u produktů jsou komplet nové. Alex si také sám dodal a vymyslel jako ústřední znak srdce. Vytvářelo se nové logo.
Web: www.alexejbycek.cz
Když mi Alex napsal, že si chce ode mě nechat předělat web, byla jsem nadšená. S předělávkou webů mě oslovují především ženy a já si pro letošek zapřála dělat web pro muže. No jo. Ale 2 dny před domluveným termínem, kdy jsem měla začít, mě přepadl strašný strach. Tak velký, že jsem už začala Alexovi psát, že to zrušíme, že to nedám. Naštěstí mu tento mail nikdy nedorazil.
Ale když přišlo tvrdé na tvrdé, měla jsem najednou pocit, že v ženských webech se cítím bezpečně, že ženám jako bytostem lépe rozumím a umím se na ně nacítit. A tady najednou byl muž s několika velmi jasnými představami a já měla pocit, že nevím, co mám dělat. :D Ale zpracovala jsem si to a s velkou pokorou a bázní jsem se do toho vrhla.
A jsem za to moc a moc vděčná. Spolupráce s Alexem byla jiná (jak jinak, je to muž :D) a byla opravdu skvělá. Vnímala jsem mezi námi otevřenost, upřímnost, nikdo si na nic nehrál, nechodili jsme kolem horké kaše, každý jsme mohl vyjádřit, jak na nás věci působí, jak je vidíme a vnímáme a s respektem spolupracovat až ke konečnému výsledku. Kterým je web, který je v nádherném mužském designu a energii.
Musím na Alexe říct, že sám na sobě v průběhu spolupráce hodně zamakal. Rostl mi před očima. Zamakal i na mnoha dalších úrovních, které nejsou na první pohled vidět. Postavil se do roviny, že je profík a dal si do pořádku třeba mailové šablony, youtube kanál a další věci. Měla jsem vždy radost, když mi psal, co vše si udělal, aby vydával jednotné poselství ve smyslu: jsem tu pro vás a jsem profesionál. Jo, tohle mám ráda. :)
Často mi svými upřímnými slovy vehnal slzy do očí nebo vykouzlil úsměv na rtech. Třeba:
Moc děkuji! Je to paráda, ani nevím, co napsat, protože slova mi na tuhle práci a posun přijdou málo. :-)
Nebo...
Jsi úžasná, fakt jsou ty stránky najednou neuvěřitelné. I můj pocit z toho, co dělám, je najednou o level výš. :-)
Tohle je u mužů celkem vzácné a troufnu si říct, že i tohle je esence, která z něj dělá úspěšného kouče, kterého bych s klidným vědomím sama doporučila.
Na Alexův web se dělalo hodně grafiky. Prakticky všechny covery k produktům se předělávaly a zároveň vznikaly nové produkty a k těm se dělaly zbrusu nové. V tomhle mi dal Alex zcela důvěru a všechny covery jsem udělala „na první dobrou“ – jo, hrála jsem si s nimi, hledala nejlepší fotku, snažila se docílit feelingu, který jsem vnímala, že to má mít, prostě mazlila se s nimi do posledního detailu. Ale pak, když jsem svůj výsledek předložila, byl Alexem vždy přijat. Až mě to občas překvapilo. :D Žádná připomínka.
Důležitým prvkem pro celý web byly Alexovi nové fotografie, které v průběhu redesignu nafotil a které se použily i na web jeho ženy Terezky, který se předělával ve stejný čas. Fotografie je Alfa a Omega webu. Nikdy nemohu web vytáhnout na profi úroveň, pokud má klient špatné nebo neprofesionální fotky. Nedobrá fotka shodí i ten nejdokonalejší design. Nezachráním to.
Proto pokud uvažujete o novém webu nebo chcete redesignovat stávající, začněte fotografiemi. Popřemýšlejte o směru a feelingu, který chcete fotkama vyjádřit a zprostředkovávat a pak si najděte fotografa, který to do vašich fotek dostane a nafotí vás opravdu dobře a kvalitně. I kdybyste za ním měli jet přes půl republiky. Ve fotkách kompromis určitě nedělejte!
Fotka vám přinese dvojí službu. Když budete mít skvělý design stránky a dáte na ni nekvalitní nebo špatnou fotku, shodí to komplet celé, celkový dojem spadne. A naopak. Když budete mít design stránky nic moc a dáte na ni skvělou profi fotku, tak ona to hodně odladí a zastíní nedostatky a celkový dojem pak bude o dost lepší.
Ten si určitě přečtěte!
Věděl jsem o tobě přes PZP (Podnikání z pláže). Nevím jak, ale vlastně už v rané fázi na začátku 2017 jsem si všiml, co děláš. Další velmi pozitivní vzpomínka na tebe byla, když Jana Kochová vyhrála plážovou výzvu, tam jsem si prohlédl víc webů, co jsi dělala, zjistil, že jsou opravdu každý unikátně jiný, a tam už jsem věděl, že tě musím oslovit.
Akorát tehdy byla jiná finanční situace, a samozřejmě i v podnikání jsem se teprve hledal - myslím, že pořádně jsem našel, co, pro koho, a jak chci dělat - do toho jsem pořádně šel až v první půlce tohohle roku. No a to taky byla doba, kdy jsem tě oslovil. :-) Samozřejmě, že mám web na Miowebu, a ty se specializuješ na Mioweb, to byl druhý zásadní bod. :-)
Obavy jsem měl spíš z toho, že jsem si nebyl jistý, jakou mám vlastně představu já, a co teda s tím ty můžeš dělat - a zároveň z toho, že mi "uvidíš do kuchyně", že ty věci nemám až tak pořádně, a některé dost amatérsky udělané. To ale nebylo nic, co bych nepřekonal - spíš že se ptáš na obavy. :-). No a na podobu webu, tagliny, texty, fotky, grafiku - na ty hlavní motivy jsem přišel, a zas, co jsem nevěděl a nechal "volně", tak jsi skvěle dodělala ty.
Ze začátku jsem samozřejmě nevěděl, co a jak, ale byl jsem spíš nadšený, že jsem do toho "fakt šel", a po prvním skypu už jsem neměl obavy vůbec. Byla jsi přesně ten typ člověka "mezi designem a marketingem", který je na to potřeba. Design musí zohledňovat marketing, a to jsem hrozně chtěl, aby tak bylo - a ono to tak opravdu dopadlo. :-)
Jak už jsem řekl - propojení designu a marketingu, což bylo na 200 % splněno. :D A potom taky, aby tam byl tvůrčí přístup z tvé strany. Po zkušenostech s Fiverrem, kdy mi ti lidi - i ne za tak malé peníze - dodali prostě kýčovitou podobu něčeho, a já pak musel při revizích "zachraňovat, co se dá", tak tady to bylo přesně naopak. V oblastech, na které jsi profík, jsi mě perfektně navedla k tomu, co bude pro web nejlepší - co mám po tobě vlastně chtít. :-)
Ne. Vtip. :-))) Samozřejmě, že ano. Očekávání to naprosto překročilo. V průběhu se objevily věci, které jsem nečekal, a tak jsem dodělával některé produkty, texty a věci, ale o to profesionálněji teď web vypadá, a posunul jsem se tak strašně moc nejen ve vzhledu webu, ale i ve svém podnikání.
Otevřenost. To, že jsem mohl "chtít cokoli", ptát se na cokoli, co nemuselo souviset jen s designem, ale i s podnikáním, marketingem, s tím, jak působí, a co je lepší pro moje klienty. To bylo úžasné! Přesně tohle jsem hledal.
Šipka u kalhot? :-)) Naučil jsem se i sám s Miowebem spoustu věcí. Taky bylo skvělý, že když jsem věděl, že potřebuješ nějaké materiály, abys pokračovala s redesignem, tak jsem je musel vytvořit kvalitně a zároveň rychle. Během téhle spolupráce jsem udělal věci, které by mi jinak trvaly tak půl roku.
Zde si to teda žádá dovysvětlení k šipce u kalhot. :D Totiž vytvořila jsem na některých stránkách šipku, což není nic speciálního, ale... když se ta stránka zobrazila na mobilu, vyšla ta šipka přesně pod Alexovo tělo od pasu níž. :D Smějeme se tomu furt a furt.
Jednoznačně. Pokud má někdo Mioweb a online podnikání, tak ty máš přesně to, co takový člověk potřebuje - znalosti systému a grafiky, velké zkušenosti s marketingem a tvůrčí přístup, kdy se naladíš na toho člověka a děláš mu web na míru. Zároveň s tebou člověk přímo při tom redesignu posouvá svoje podnikání a může se leccos naučit. A výsledek je lepší, než v mých představách! :-)
Jsem ráda, že jsem si mohla vyzkoušet vytvořit web pro muže. S výsledkem jsem nadmíru spokojená. Stejně tak spoluprací s Alexem, který byl otevřený a respektující, takže se mi s ním dobře pracovalo a tvořilo. Rozdíl mezi původním Alexovým webem a výsledkem je obrovský. Původní web Alexe vůbec neukazoval jako profíka, působil lacině a zastarale, chyběla jakákoliv osobitá esence. Současný web je v souladu s Alexem a jeho dary a schopnostmi, odráží jeho profesionalitu i poctivý přístup ke klientovi. Má osobitého ducha i mužnost. Tak jaký muž asi bude další – těším se. :)
RYCHLÉ TIPY A RADY PRO VÁŠ WEB