Vzdělávání - On-line kurz

IDEÁLNÍ KLIENT

Kdo je váš ideální klient a jak si ho definovat, to je naprostý základ úspěšného on-line podnikání. V tomto kurzu se to naučíte a podíváme se také na to, co z toho praktického vyplývá. Dozvíte se i velmi zajímavé věci sami o sobě a jak to ovlivňuje vašeho ideálního klienta. 

Dopřejte si proces, ve kterém se společně poznáte.

Ahoj Verčo, máš to moc hezky sepsané a je to inspirativní a většinu informací jsem nevěděla, nebo si je nebyla ochotná přiznat.
Lenka Pospíšilová

Tento kurz je součástí projektu Vzdělávání Báječného webu. 

Pokud si nedefinujete svého ideálního klienta, bude to jako neustálé střílení do stáda antilop: Snažíte se trefit všechny, ale ve výsledku nemáte nic. 

Dobře definovaný ideální klient - cílová skupina - je základem úspěšného podnikání. Pokud víte, pro koho tvoříte (a nemusí to nutně být jen prodejí nabídky, ale také třeba články, produkty zdarma, apod.), pak se váš veřejný výzor výrazně změní. Z neslaně–nemastného vyjadřování a komunikace přejdete k trefné a rezonující

  • Najednou vás začnou klienti vnímat.
  • Najednou vám začnou věnovat pozornost.
  • Najednou začnou reagovat na vaše texty nebo videa.
  • Najednou začnou více nakupovat.
  • Najednou začnete zaznamenávat na svou akci jejich reakci. 

A TO JE BÁJEČNÉ! 

Znát svého ideálního klienta je skvělé. Ale je to tak trochu umění.

Sama jsem se s tím nějakou dobu potýkala. Bylo pro mě těžké ho poznat. Nebo si vybrat, rozhodnout se. V nedávné době jsem objevila další střípek skládačky a to pochopení, že ideální klient souvisí i se mnou jako osobností.

Proto v tomto kurzu najdete dvě části

Tradiční část

Jednu tak trochu tadiční, při které budeme stanovovat vašeho klienta přes soubory otázek. Dostanete k tomu ode mě pomůcky a pracovní listy.

Netradiční část

A druhou zcela netradiční, kdy budete poznávat sami sebe pomocí speciálních testů a nově nabité poznání zapracovávat do svého podnikání.

Tohle vás bude bavit a třeba zjistíte to samé co Eva: 

Veru, mě to tak bavilo, že u toho ještě teď v noci sedím: Testy byly moc fajn, nejdřív jsem si říkala, že mě to jen potvrzuje, co už vím, ale nakonec jsem zjistila, že můžu ještě víc dotahovat a cílit "vejš". Zkrátka být náročnější při výběru klientů. Být mnohem odvážnější, zdravě "drzejší".
Eva Čermáková

Nebo Honza: 

Ahoj Verunko, tak jsem si prošel doporučené testy a i u mě to docela sedí. Výsledek testu na živly mě zaujal nejvíc. Všechny testy na mě sedí, ale tenhle snad úplně nejvíc. To jsem tedy nečekal. ;-) Díky za skvělé tipy! :-*
Jan Markovič
Skvělý kurz, všechno super napsané a podané. Do podrobna mě provedl všemi typy klienta, umožnil mi typy klientů poznat, pochopit a vcítit se do nich. A řekl mi, jak to reálně vztáhnout na mé vlastní podnikání. Kurz byl z části také o mně samotné, což mi dovolilo přemýšlet nad sebou tak, aby se pro mě stal můj vlastní obchod jednoduší. A v tom vidím velkou přidanou hodnotu.
Dominika

CO VÁS V TOMTO KURZU ČEKÁ

  • V tomto kurzu vás provedu procesem, při kterém si budete klást důležité otázky a odpovídat si na ně.
  • Dostanete ode mě také pomůcky a pracovní listy, abyste si dokázali svého ideálního klienta stanovit opravdu dobře a do hloubky.
  • Seznámím vás se čtyřmi skupinami klientů, řeknu vám, jaké otázky si kladou a vy jim na ně musíte dát odpověď a také na co slyší a co naopak pro ně vůbec není zajímavé.
  • Doplním vám to o osobní a netradiční část: Podíváme na vašeho ideálního klienta přes vaši osobnost - uděláte si hodnotné testy a pochopíte, jaký typ podnikatele jste a jakého klienta potřebujete. 

A všechno vám to dám do nových souvislostí a poznatků, díky kterým lépe porozumíte nejen sobě, ale i svému klientovi. 

0
skupiny klientů
0
pracovní listy a karta klienta
0
osobnostních testů
0
úkolů pro ukazatel pokroku
Ahoj Verčo, DÍKY, DÍKY, DÍKY. Včera jsme stihla všechny testy a uvědomila si, co chci a hlavně, co nechci. Díky tobě jsem si uvědomila, co jsem schopná a ochotná udělat.

Máš to moc hezky sepsané a je to inspirativní a většinu informací jsem nevěděla, nebo si je nebyla ochotná přiznat, protože, TO PŘECE DÁM! Testy jsou super a v mém případě taky odpovídají. díky ještě jednou. :)
Lenka Pospíšilová

Zaškrtávací úkoly a ukazatel pokroku

Kurz jsem doplnila o zaškrtávací úkoly a ukazatel pokroku, díky kterému budete mít přehled, jakou část jste už prošli a udělali. Bude se vám tak lépe k obsahu vracet, pokud nemůžete kurz projít celý najednou. 

CENA

Hodnota tohoto kurzu je vysoká. Definovat si svého ideálního klienta a navíc poznat i sám sebe jako podnikatelskou osobnost je proces, který jinde nenajdete. Je to celé můj unikátní návod a postup. Cenu jsem ale stanovila velmi dostupnou. Protože vnímám, že tohle je v podnikání tak trochu opomíjený základ a přitom právě poznání svého ideálního klienta a pochopení toho, jaký podnikatel jsem, může přinést velkou úlevu i nové podnikatelské nastartování a nadšení. A to ráda podpořím. 

Cena tohoto kurzu je proto pouze

950 Kč / 38 € s DPH.

Ideální klient je takový, kterého si chcete přitáhnout. Přejete si ho. Vnímáte ho jako ideálního nejen z hlediska vytvořeného produktu / služby (je to přesně pro něj), ale i z hlediska vaší spolupráce s ním (potřebuji takového a takového klienta).

Zvu vás, abyste svého klienta i sami sebe poznali.

Čeká na vás proces, ve kterém objevíte TOHO SVÉHO ideálního klienta a dost možná pochopíte, proč vám některé věci nefungují a naopak objevíte ty, které jsou pro vás a vaše podnikání dobré a fungovat budou. 

V on-line podnikání se pohybuji od roku 2010. V roce 2016 jsem začala tvořit weby, prodejní stránky, prodejní procesy a strategie pro další on-line podnikatele. Mezi ně paří např. herečka Gabriela Filippi nebo top on-line podnikatelka Stáňa Stiborová. Mám velké zkušenosti a znalosti a baví mě je předávat dál v systematické a ucelené formě - většinou ve formě on-line kurzů, popř. konzultací.

OBJEDNÁVKA