Naučím vás vytvořit skvělou prodejní stránku a přemýšlet nad ní tak, jak jste o ní dosud nikdy nepřemýšleli.


Omezený počet míst, startovací cena do 01.03., přihlášky uzavírám 24. března 2021 nebo po vyprodání míst. 

Startujeme 5. dubna 2021.

Znáte to taky?
Sedíte nad prázdným papírem, texťákem nebo stránkou na webu
a máte napsat prodejní text na svůj produkt / službu. A následně se z toho snažíte poskládat prodejní stránku se svojí nabídkou. Jenže...


  • Nějak to nejde. Všechno, co napíšete, je blé, ehmm, nic moc a tak podobně.
  • Šťavíte se nad tím, jak to celé poskládat: Čím začít? Co by mělo být dál? Kde by měla být část o mně a kde cena? Už? Tyvogo, narvu tam radši ještě nějaké výhody a benefity, ať je tou cenou nevyděsím!
  • A co dárky, bonusy, garance? Musím to vše nabízet a mít? Je to vážně tak zásadní tahák pro to, aby si lidé moji nabídku koupili?
  • A co délka? Není to už moc dlouhý? Ježišmarjáááá, to je děsně dlouhý!
  • A fotky - jsou dobrý? Kolik jich tam má být? A je tahle vhodná? Můžu ji na tu stránku dát takhle, není to blbý?
  • A vůbec, celá grafika je na pytel, tohle mi fakt nejde! (Tady by se hodil děsně utrápený smajlík.) Naprosto netuším, jak to udělat hezký, lákavý, vyladěný, profi. Fonty, barvy, 3D covery, ikony, originální prvky - bože, možná budu vážně brečet.
  • A osloví to vůbec někoho? Koupí si to někdo? Béééééé, to si určitě nikdo nekoupí!

Poznáváte se v tom? 

Já moc dobře vím, že ano. :) 

Dělala jsem si totiž průzkum. Zeptala jsem se on-line podnikatelů, kteří prodejní stránky běžně tvoří, na otázku: 

⤵︎

Když byste měli říct jednu jedinou věc, která vás při prodeji nebo tvorbě prodejní stránky drtí, která by to byla?

(A u toho jsem jim prozradila, že chystám tento kurz. :))


A takovéhle byly některé odpovědi: 

První čtyři místa byla celkem vyrovnaná. Nejčastější drtiče při tvorbě prodejní stránky jsou: 

  • Neschopnost napsat dobré a poutavé texty, zaujmout.
  • Neznalost, jak prodejní stránku poskládat, aby tam bylo vše podstatné, abych nevětvil a aby to klient pochopil.
  • Jak správně zvolit cenu, neodradit cenou.
  • Grafika - výběr barev, fontů, aby to vše ladilo, vypadalo profi. 

Celé to uzavřely dva silné strachy s prodejem spojené:

  • Strach, zda se to bude prodávat.
  • A strach, zda je to dost dobré.

Mezi ostatní patří:

  • Strategie prodeje;
  • Autenticita - zůstat svá/svůj;
  • Technická stránka;
  • Vcítění se do klienta;

Vytvořit dobrou prodejní stránku je docela kumšt. Musí mít určité náležitosti. Jsou oddíly, které na ní rozhodně chybět nesmí, a spousta dalších, které by na ní být měly.

 

K tomu ještě pořešit psychologii prodeje, cenotvorbu, seo, design, autenticitu... a už v tom člověk pěkně lítá. A to nemluvím o straších a obavách, které znenadání začnou vylézat. 

Znám to.

Když jsem psala svou první prodejní stránku, bylo to strašný. Vůbec jsem nevěděla, co je podstatné a co ne.

A když jsem se v tom začala pomalu orientovat, měla jsem největší problém s emocemi. Fakta a přínosy jsem dokázala rozumem vytvořit a naservírovat (tak snad ten svůj produkt znám ne?!), ale ty emoce!

Potom jsem procházela obdobím, kdy jeden říkal to a ten zas ono a z toho všeho jsem měla pořádný guláš. Snažila jsem se do prodejní stránky vecpat všechny naučené a sesbírané informace, až z toho vznikaly nudné a totálně překombinované prodejní stránky. Ani já bych si to nekoupila. :)

Ale to je pryč!

Za poslední roky mi pod rukama prošly stovky stránek. Buď jsem je přímo vytvářela a nebo jsem je konzultovala. A postupně jsem si 

z nasbíraných informací a teoretických znalostí
na straně jedné

a z praxe a stovky hodin nad svými stránkami nebo stránkami klientů
na straně druhé

vytvořila jasný a osvobozující systém.

A přesně ten vás naučím! 

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
Ahoj Veru, moc ti děkuju, prodejka je báječná. Má šmrnc, pěkně se to díky její struktuře čte. A moc se mi líbí, jak sis pohrála s barvama a s prvky. Covery, taky super. Hned je to lákavější. :) Budu se těšit někdy příště.
Lucie KonečnáKrátce po předání nové prodejní stránky
Ahoj Verunko, jsem v moc příjemném šoku! Je to krásná stránka...moc se mi líbí to pozadí, které jsi zvolila, že to tak krásně vyniká, to cd...je to boží, jak se ty texty střídají s referencemi...moc se mi to líbí...celé mě to vtahuje a to rozmístění textů je taky kouzelné! 🙂 Mám z toho velkou radost! Je z toho fakt citit, ze jsi kouzlila.
Tereza Ghosemajitelka prodejní stránky


Veru, ty jsi tak moc šikovná, že to ani nelze popsat... ❤ Tak hezky jsi tu prodejku udělala! ❤ Jsem úplně oblažená! A to koťátko!!
Tereza Kramerová majitelka prodejní stránky
Veľmi pekne ďakujem za ozaj krásny web. :) Stránka vyzerá úplne inak ako predtým a chata sa pomaly napĺňa. Verím, že aj vďaka webovej stránke. Všetko sa mi páči, farby, grafika....nádhera. :)
Alena Dudášováweb Alanda.sk
  • Odhalím vám podstatné otázky, které si potřebujete položit před tím, než vůbec napíšete první písmeno.
    A pak ten text z vás bude prýštit jako živá voda.
  • Povíme si hodně zajímavé věci ohledně psychologie ceny.
    Jak si cenu správně stanovit a co vše v ní zohlednit a hlavně jak ji komunikovat ven.
  • Emocéééééé!
    Ukážu vám, jak a čím vzbudit emoce.
  • Rozhodně nevynecháme grafiku.
    Podíváme se spolu na barvy, fonty, fotky a další důležité prvky, které dotváří celkový dojem stránky a mají vliv na prodeje.
  • Seznámím vás s největšími zabijáky chuti si něco u vás koupit.
    Třeba taková reference. Můžete s ní svůj záměr podpořit, nebo totálně spláchnout.
  • Těšit se můžete na tunu příkladů, ukázek, vzorů.
    Protože na nich nejvíc pochopíte a nejvíc se naučíte. Tohle považuji za jeden z největších přínosů tohoto kurzu a je to naprosto unikátní obsah daný mou několikaletou praxí a prací na různých typech prodejních stránek pro různé typy klientů.
  • Praxe, praxe, praxe.
    Ta je totiž nejdůležitější. Takže chvilku budete studovat, ale pak budete makat. A vytvoříte si prodejky jako víno. Portské. :) To totiž zbožňuju.
  • Podíváme se na zoubek vašim strachům, blokům a obavám.
    Protože upřímně: Můžete mít skvělý produkt, dokonalou prodejní stránku i strategii, ale pokud budete uvnitř sebe pochybovat, budete se prodeje bát, budete mít různorodá přesvědčení a komplexy, tak to prostě budete brzdit. A to nechceme.
  • Přichystala jsem také hodně užitečné bonusy.
    Poradím vám, na co se máte zaměřit, až budete mít stránku hotovou. Dozvíte se také super tipy pro to, jak svou prodejní stránku produktu nebo služby dostat k lidem efektivním způsobem.

Budete mít možnost podívat se mi hodně hluboko pod ruce

Ukážu vám systém, jakým prodejní stránky tvořím já. Čím začínám. Jak vybírám barvy a fonty a jaké aplikace mi v tom pomáhají. Co rozhodně na prodejce nesmí chybět. Ukážu vám, čemu se musíte za každou cenu vyhnout a co naopak skvěle funguje a podporuje prodej. Dám vám cenné rady ohledně budování důvěry a navázaní vztahu. 

A k tomu všemu vám předložím hromadu konkrétních ukázek a vzorů.

Konkrétní prodejní stránky a rozbor konkrétních částí - co je špatně a proč. A jak by to mohlo být lépe, správněji. Jdu fakt do hloubky a naučím vás na tom přemýšlet o prodejce tak, jak jste o ní dosud nikdy nepřemýšleli. Bude to jízda. Na tohle se  strašně těším. Tohle se vám bude mooooc líbit. :) 

Co je podle vás v podnikání to nejdůležitější?

 Nejspíš byste odpověděli spoustu různých věcí, ale za mě je to nejdůležitější získávat zákazníky a doručovat jim skvělé produkty a služby.  Protože o tom podnikání je - mít klienty,  kterým prodáváme své produkty a služby a generujeme zisk.

A tohle se nemůže stát bez toho, že budeme mít skvěle odkomunikovanou nabídku - prodejní stránku. Velmi záleží na vaší on-line prezentaci a dobře vytvořená prodejní stránka (obsahově, strategicky i designově) je v tom naprosto klíčová. 

Povím vám teď něco osobního

Vnímám, jak současná doba na nás vytváří obrovský tlak. Jsme v mnoha skupinách na Facebooku, sledujeme inspirativní lidi a účty na Fb nebo Instagramu a výsledkem často je, že se neustále soustředíme ven. A není vůbec neobvyklé, že často míváme pocit, že nám se v podnikání tolik nedaří, že nejsme ti dost dobří, ti dost výkonní, chytří, úspěšní… Obíráme se o víru v sebe, radost, jistotu, že naše cesta je dobrá a že i my můžeme být úspěšní. Nedokážeme se ubránit srovnávání, někdy dokonce závisti, zlobě, hněvu, smutku nebo beznaději.

A přitom! Přitom jsme dost přesně takoví, jací jsme. A jediné, co potřebujeme, je soustředit se na sebe, plně koncentrovat pozornost na to, co tvoříme a nabízíme, vypilovat si svoji nabídku a směle a s jistotou, že je to dost dobré, jít a nabídnout se (to) světu.

Tam venku je dost lidí, kteří na vaši nabídku čekají. A není o tom potřeba pochybovat. Je čas udělat maximum pro to, abyste ze svého produktu nebo služby udělali báječnou nabídku a začali skrz ni pomáhat a měnit životy lidí, pro které je určena. A také vydělávat. ⤵︎

A to je přesně to, co vám teď nabízím. Budeme se soustředit jen na vás, potáhnu vás k výsledku - k vytvoření skvělé prodejní stránky, za kterou se s lehkým a klidným srdcem postavíte v plném sebevědomí. Nebudeme se ničím rozptylovat, budete jen vy a vaše práce na prodejce a já jako ta, která vám je po boku a pomáhá vám. Díky tomu dojdete k výsledku a budete se moci ve svém podnikání posunout zase o pěkný kus dál. Nebo spíše výš. :)


Veronika Mašínová, tvoří weby a prodejní stránky. Autorka tohoto on-line kurzu.

V tomhle kurzu vám předám všechno, co jsem se za ty roky naučila. Je to velmi cenné know-how. Pokud to s podnikáním myslíte vážně a máte v plánu se v něm nějaký ten rok udržet, pak to, co se naučíte v tomto kurzu, budete opakovaně používat a těžit z toho vlastně napořád. 


Co v tomto kurzu budeme řešit, čeho přesně se dotkneme

Když tvoříte prodejní stránku, není to jen o tom prodat. Odkomunikovat nějak produkt. Kdepak! Při tvorbě prodejní stránky musíte řešit několik podstatných oblastí:

  • 1
    Cílová skupina

Kdo je váš ideální klient, jak si ho definovat a co z toho praktického vyplývá. Připravila jsem pro vás také odkazy na hodnotné testy, které vám umožní podívat se sami na sebe z nového úhlu. Protože já věřím, že cílová skupina souvisí i s vámi jako majitelem prodejní stránky, pro mě je to propojené. A proto bude fajn podívat se na svou osobnost jako podnikatele a zjistit, co jsem zač a jakou cílovou skupinu si potřebuji přitáhnout. A všechno vám to dám do nových souvislostí a poznatků. 

  • 2
    Psychologie prodeje

Na co váš ideální klient slyší. Jak mu „hodit“ tu správnou návnadu, aby se chytil. Jak nenátlakově, ale přitom promyšleně a chytře prodávat. Co nesmí na prodejní stránce z hlediska psychologie prodeje chybět. A jaké jsou nejdůležitější elementy prodeje.

V této části na vás čekají první ukázky s podrobným rozborem a vysvětlením. 

  • 3
    Struktura prodejní stránky a postup tvorby

Jak vlastně tu prodejní stránku vytvořit a nezbláznit se z toho, nezamotat se, nevyšťavit se a neztratit radost a drajv. Předám vám svůj osvědčený postup, kterým stránky tvořím já. Jaké části mají být na začátku. Které části nesmí chybět. Jak to celé poskládat. Ukázky různých možností a variant s podrobným rozborem a vysvětlením.

Prodejní stránka není jen tak nějaká stránka. Je to stránka, která má prodávat a to je celkem dost důležitý. Nemůže být tedy napsaná jen tak bez ladu a skladu. Prodejní stránky mají svou strukturu, o které si povíme. A také vám ukážu, za jakých okolností je fajn tyhle zásady upravit. Protože  jsou cílové skupiny, které to prostě potřebují jinak. Ukážeme si, na co mají klást důraz při tvorbě prodejní stránky lidé nabízející produkty a služby stojící na důvěře (terapeuti, koučové, poradci, ale i třeba cvičitelky a průvodkyně). 

  • 4
    Copywriting

Texty, texty a zase texty. Jak psát poutavě. Jak nevětvit a přitom říct vše podstatné. Typografie a strukturování textu. Ukázky a možnosti.

Tady budeme propojovat cílovou skupinu, vaši osobnost, psychologii prodeje a udržitelné hodnoty. Tohle bude hodně zajímavá část a myslím, že vám trochu času zabere. Ale nebojte se, to dáme! Texty jsou má silná stránka. Opět na vás čekají ukázky s rozborem a vysvětlením. 

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
  • 5
    Osobitost a autenticita

Jak být stále sám sebou. Jak otisknout do prodejky sám sebe a svou esenci. Odlišení.

Tohle je moje specializovaná část. A také moje nejoblíbenější. Je velmi důležité, aby z prodejní stránky byla cítit člověčina, abyste z ní byli cítit vy. Vaše esence. A taky aby byla něčím osobní, ojedinělá. Zkrátka vaše. A přesně o tomhle se budeme bavit v tomto úseku.

  • 6
    Design a grafika

Jak vybrat správné fonty a barvy v souladu se sebou, záměrem a samotným produktem. Práce s obrázky. Jakým fotkám se musíte vyhnout. A které byste naopak používat měli. Co je navždy zakázáno. Práce s tlačítky. Osobitost a autenticita v designu. Ukázky a možnosti.

Nikdy nepodceňujte design! Klientovi o vás řekne neskutečně mnoho. Podprahově se z něj dají vyčíst docela zásadní věci, které klienta ke koupi buď povzbudí nebo odradí. Ukážu vám, čím shodíte celou prodejní stránku v jediné vtěřině a co nikdy nesmíte udělat. 

  • 7
    Cenotvorba

Jak si správně stanovit cenu a být s ní vnitřně opravdu v souladu. Jak pracovat s cenou, aby byla motivační a ne odrazující. Akce, slevy. Garance vrácení peněz. Opět ukázky a inspirace. 

Jste připraveni jít do akce, vytvořit si skvělou prodejní stránku, změnit sami sebe ve vztahu k prodeji a konečně začít prodávat s radostí, lehkostí a vnitřním porozuměním?

Jaké časté chyby na prodejních stránkách vídám:

  • Přílišné tlačení na prodej;
  • Málo emocí;
  • Větvení - jsou tam nepodstatně informace a podstatné naopak chybí (tohle je extrémně časté);
  • Odvádění pozornosti - textově i vizuálně;
  • Nesprávná práce s textem;
  • Nelogické uspořádání informací (neplyne to) - tohle je také velmi časté;
  • Nesprávné nebo nejasné zacílení a tím neslané nemastné vyjadřování (nerezonuje to);
  • Stránka je tak trochu nijaká, jedna z mnoha (chybí identita, autentičnost a originalita);
  • Zcela chybějící důležité náležitosti prodeje;
  • Špatný nebo zcela chybějící závěr prodejní stránky (tah na bránu);
  • A další.

Jak vidíte i z tohoto malého výčtu nejčastějších chyb, prodejní stránka je dost komplexní a k jejímu dobrému vytvoření a sestavení potřebujete poměrně dost znalostí, informací a know-how.

A já pro vás to know-how, informace a znalosti mám. 

Mám skutečně neskutečné :) zkušenosti ohledně prodejních stránek. Udělala jsem jich za ty roky velké množství, stovky jsem konzultovala - ať už v rámci osobních konzultací nebo jako hlavní podpora v kurzu Podnikání z pláže (PzP), kterého se každoročně účastní kolem 800 lidí. Jako podpora v něm jedu čtvrtý rok. A to už je pěkná kupa prodejních stránek, které jsem měla možnost vidět a dávat na ně zpětnou vazbu.

Tvořila jsem stránky s nabídkou různých druhů služeb, meditací, knih, fyzických cd, on-line kurzů, konzultací, on-line klubů, živých workshopů, kuchařek, nabídku restaurace a další. 

Vím, co jsou nejčastější slabá místa, kde lidé nejvíce chybují. Vím ale také, jak má úspěšná stránka vypadat a proč některé vydělají hodně peněz a některé jsou propadák.

Dlouhodobě spolupracuji s desítkami lidí a vidím tedy do jejich byznysů a toho, jaké postupy a strategie pro prodejní stránky používají. U těchto dlouhodobých klientů vidím i to působení v čase, vidím, co fungovalo a co naopak ne. Mými dlouhodobými klienty jsou např. Stáňa Stiborová, Gabriela Filippi, Lucie Kolaříková, Miriam Štolfová a další, kteří mají velmi dobře  dlouhodobě fungující a vydělávající byznysy.

Nakukuji však i do byznysů ne tak vysoce vydělávajících podnikatelů a tam naopak sleduji různorodé postupy a techniky pro jejich cílové skupiny, pozoruji jejich nápady a kreativitu a co zafungovalo a co moc ne. Mám vysoké desítky jednorázových klientů, kteří přicházejí se svými vizemi a nápady a obohacují ty dlouhodobější osvědčené postupy o ty více odvážné a kreativní.

Několik let také tvořím weby pro své klienty. A součástí jsou také prodejní stránky. Mám jich v portfóliu mnoho a mnoho desítek. Jak zcela nových, tak redesignů. 

Zkrátka za ty roky, kdy spolupracuji s klienty a tvořím pro ně prodejní stránky nebo celé weby, nebo kdy konzultuji prodejní stránky v rámci kurzu Podnikání z pláže či osobně, jsem se stala studnicí vědomostí, informací a nápadů. A tohle všechno teď ode mě dostanete vy pro tvorbu svojí prodejní stránky.

Veru teď jsem během uklízení koukla v rychlosti na pocitaci, pac jsem zvedava 😀 a je to super! Povedlo se ti tomu dat novy level vzhledu. Konecne mam pocit, ze ten kurz je nabuseny i na prodejce tak, jak je skutecne nabuseny uvnitr. ❤
Michala Měřínskámajitelka prodejní stránky on-line kurzu

Verči, tento tyzden som ti chcela kvôli Misinej stranke pisat, ze ci si za tym ty! Lebo ten redizajn je neskutocny!!! Nadherna kombinacia farieb, prostredie, atmosfera... WOW!!! Odpadla som, ked som to videla.
Mária Marinčáková KudlačováFanoušek báječného webu a její reakce na prodejní stránku On-line kurzu Michaly Měřínské

Tohle vyladění a předělání prodejní stránky u Míši nejen, že výrazně zvýšilo úspěšnost prodejní kampaně, ale hlavně se změnil poměr prodeje Základu a VIP. Po předělání si téměř všechny klientky zakoupily VIP verzi on-line kurzu! 

Chcela som, aby moja predajna stranka vyzerala profesionálne a zároveň vkusne, ale nevedela som si rady. Na koniec som sa rozhodla požiadať niekoho o pomoc a vtedy mi prišla do cesty Veronika. Keďže už nejaké jej produkty využívam, viem, že ponúka kvalitu, preto som neváhala a Veroniku som oslovila. O pár hodín som mala hotovú krásnu predajnú stránku, z ktorej som nadšená.
Marta Kluchová
Spolupráce s tebou mě hladí na duši. Dokážeš podržet, povzbudit a hlavně nasloucháš a vnímáš, co ti říkám. Nesnažíš se projektovat své vlastní vize, ale dokonale vnímáš, co je od tebe žádáno. To si myslím, že je v této práci ojedinělé. Nadchl mě tvůj přístup bez tlaku, když jsem na něco řekla ne. Také tvá vnímavost a péče, s jakou jsi se o mě jako klienta starala.
Pavla Chocholoušová


Tvorba prodejní stránky ale není jen o ovládnutí dovedností jak na to

Proto v kurzu nenajdete jen mé unikátní know-how a bohaté zkušenosti, ale přizvala jsem si i další odborníky, kteří celkový obrázek ohledně tvorby prodejní stránky doplní.

⤵︎

Tereza Těšínská, Barbora Bohatá a Lenka Fuentes

Práce s bloky, strachy a neprospěšnými přesvědčeními

Tři ženy, které vás povedou k odhalení vašich vědomých i podvědomých vzorců a bloků. Proto, aby váš prodej byl nejen úspěšný, ale byl i v souladu s vámi, vaším posláním, světonázorem a hlavně, aby vás bavil a dělal vám radost.

Protože upřímně: Můžete mít skvělý produkt, dokonalou prodejní stránku i strategii, ale pokud budete uvnitř sebe pochybovat, budete se prodeje bát, budete mít různorodá přesvědčení a komplexy, tak to prostě budete brzdit. A to nechceme.

Proto jsem si vybrala tři ženy, které umí s bloky v nás skvěle pracovat. Každá pracuje jinou metodou, o každé z nich a její metodě se dozvíte ještě níže na této stránce. 

⤵︎

Jana Skalková

Odbornice na Facebook reklamu.
Vymýšlí strategie a nastavuje reklamy na Facebooku, Instagramu a Linkedinu pro e-shopy, služby, konference i veletrhy nebo B2B firmy. 

U Jany mě nejvíc zajímaly osvědčené a rychlé tipy na podporu prodeje skrze Facebook reklamu. Ale vyptala jsem se jí také na to, co dělí dobrou reklamu od špatné nebo na co si při tvorbě reklamy dát pozor, abychom nepromrhali rozpočet, ale naopak měli efektivní výsledky. A zajímaly mě také tipy na podporu organického dosahu. 

Plus jsem pro vás přichystala dva speciální bonusy 

⤵︎

STRATEGIE PRODEJE

Downsell, upsell a cross-sell, publika, kampaně

V tomto bonusu posdílím různé možnosti navyšování prodeje. Podíváme se také na případové studie některých osvědčených kampaní. Povíme si něco o publikách (množinách zákazníků) a co to pro prodej znamená. 

⤵︎

SEO A KLÍČOVÁ SLOVA

Zjednodušená analýza klíčových slov, seo stránky, seo obrázků

Ukážu vám, jak si udělat základní analýzu klíčových slov a jak s výsledky dál naložit. Vysvětlíme si, co je seo, jak si ho na prodejní stránce nastavit a co vše dalšího ve vztahu k vyhledávačům je potřeba u stránky nastavit a ohlídat. 

Pojďme odstartovat váš úplně nový příběh prodávání. Začněte prodávat se sebevědomím, beze strachu, s radostí a ve vlastní síle.

Kurz jsem pro vás připravila ve dvou variantách

  • 1
    INDIVIDUÁLNÍ KURZ BEZ OSOBNÍ PODPORY
    Potřebuji individuální tempo a informace si sám v klidu zpracovat a zavést. Nemám teď prostor pro intenzivní spolupráci.

Neomezený počet míst, startujeme 5. dubna 2021.

  • Získáte přístup do kurzu a veškeré know-how.
  • Budete mít přístup k bonusům o Facebook reklamě, o SEO a také o Strategii.
  • Dostanete mini kurz na tvorbu 3D coverů.
  • Získáte také mimořádný bonus v podobě meditace Uvolnění strachu z prodeje. 
  • Bez osobní individuální podpory a neomezených konzultací jeden na jednoho. 
  • Pouze základní kurz na tvorbu 3D coverů. 
  • Bez přístupu k NLP hypnomeditaci a NLP vizualizaci na přepis strachů a bloků.
  • Bez osobního designového doplňku pro prodejní stránku nebo web.
  • Bez možnosti využít můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
  • Bez možnosti konzultovat texty (a společně přetextovat vše co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se. 

Jednoduše si projdete všechna témata, a obsah dle návodu a rad samostatně zapracujete do své prodejní stránky. Budete si muset sami najít to nejlepší pro vás a implementovat do svého podnikání. 

Přístup k obsahu máte trvale, kdykoliv můžete postupy zopakovat pro další prodejní stránku.

SPECIÁLNÍ DÁREK

Dostanete jako bonus meditaci Terezy Těšínské Uvolnění strachu z prodeje.

Když jsem tuto meditaci poprvé slyšela krátce poté, co ji Terka exkluzivně udělala pro tento kurz, byla jsem dojatá. Byl to pro mě krásný prožitek, při kterém jsem si trochu poplakala. Je to nádherně vedená meditace, jasně, srozumitelně. 

Já běžně nemedituju, o to víc mě nadchlo:

  • že meditace není dlouhá (má 16 minut),
  • že jde rovnou na věc, není rozplizlá,
  • vedě mě, ale zárověň mám dostatek času na prožitek. 
  • A navíc dostávám s ní i návod, jak se během minutky naladit na jakékoliv další tvoření - je to snadná technika z meditace vyplývající. 

A tohle všechno mi je hodně sympatické. Proto tuhle meditaci s radostí a klidním srdcem doporučím pro kohokoliv - ženy i muže, meditující běžně i ty, kteří ještě nikdy nemeditovali. 

Tento hodnotný bonus dostáváte ke kurzu zdarma.

SPECIÁLNÍ DÁREK

Minikurz na tvorbu profesionálního 3D coveru vašeho digi produktu

Dostanete mini kurz, jak si vyrobit profesionální 3D cover vašeho digi produktu. Protože grafika prodejní stránky je neméně důležitá jako obsah a kvalitní 3D cover dělá hodně, je to součást celkového dojmu.  A stále na prodejkách vidím nehezké covery - mázlé, špatně vytvořené, nerespektující pravidla designu. Ale vás už se to týkat nebude, protože dostanete návod na výrobu 3 druhů coverů.

  • Pro e-book - cover 3D knihy,
  • pro kurz - cover notebooku
  • a pro meditaci - smart telefon se sluchátkama.

Zdarma, není třeba za použité aplikace nic dalšího platit. Kdykoliv znovu použijete.

Přístup k obsahu kurzu i k minikurzu a bonusu máte trvale, kdykoliv můžete postupy zopakovat pro další prodejní stránku.

Cena: 5 900 Kč + DPH

Mimořádná nabídka níže

Přístup do této verze uzavřu 24.03.2021 o půlnoci. Startujeme 5. dubna 2021.

  • 2
    KURZ S PLNOU OSOBNÍ PODPOROU
    Chci dostat to nejlepší, neomezenou plně osobní podporu a konzultace, pomoc s texty i se strategií, hodnotné bonusy. Potřebuji se výrazně posunout, hodně naučit, pochopit sebe i svoje podnikání, pochopit souvislosti a získat kvalitní pohled zvenku.

Omezený počet míst: pouze 20, startujeme 5. dubna 2021.

  • Získáte přístup do kurzu a veškeré know-how.
  • Budete mít přístup k bonusům o Facebook reklamě, o SEO a také o Strategii.
  • Dostanete plnohodnotný kurz na tvorbu 3D coverů. 
  • Získáte také mimořádný bonus v podobě meditace Uvolnění strachu z prodeje. 
  • K tomu navíc dostanete NLP hypnomeditaci a NLP vizualizaci na přepis strachů a bloků - mimořádně účinné nástroje. 
  • Budete mít moji osobní plně individuální podporu a neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
  • Vymyslím pro vás osobní designový doplněk pro prodejní stránku nebo web.
  • Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
  • Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se. 

To nejlepší, co můžete získat:

  • Pomohu s texty (přetextujeme klidně velkou část, když to bude ku prospěchu), vysvětlím vám při tom i proč právě tyhle texty a v tomto pořadí.
  • Vytvoříme společně design, který můžete multiplikovat - použít opakovaně.
  • Doporučím barvy a fonty v souladu s nabízeným produktem i s vámi samotnými.
  • Poradím jak pracovat s cenou a případně doporučím nejlepší prodejní strategii pro navýšení prodeje.
  • Můžeme konzultovat dlouhodobou strategii předcházející samotnému prodeji i následnou strategii na zvýšení prodeje, budování důvěry a dlouhodobé péče o klienta.
  • Pokud se jedná o nový produkt, můžeme probrat nejlepší strategii a možnosti uvední na trh.

Ve verzi s osobní podporou máte možnost se mě neustále ptát. Jsem tu opravdu jen pro vás, osobně, individuálně, žádná skupinová práce.

Podstatou tohoto kurzu je vám předat teorii - pochopíte systém a postup, kterým se můžete řídit opakovaně.
Ale ještě mnohem důležitější je, abyste vy sami vytvořili svoji skvělou prodejní stránku. A právě v této fázi vám budu plně po boku.

Můžete se mnou neustále konzultovat své výtvory a nápady. Posílat mi odkazy na vaše verze prodejních stránek a textů. Budu nezaujatým (ale taky nekompromisním) klientem tam venku. Řeknu vám, zda je to přesvědčivé. Jestli tomu rozumím. Budu vám dávat konkrétní rady a tipy, co vylepšit. 

A víte co? Po tomhle všem budete mít po týdnu praxe skvělou šťavnatou prodejní stránku a co víc:

Na tomhle celém osobním procesu se strašně moc naučíte. A to vám už nikdy nikdo nevezme.

Rozhodnutí je na vás. Já jsem připravena vám předat vše, co vím. 

Strašně moc a moc ti děkuju, protože tenhle celej proces tvorby nového webu pro mě byl neuvěřitelnej posun. I jsem se díky tobě spoustu věcí naučil a odkoukal a hodně se poučil.
Alexej Byček

Dostanete přístup k samotnému kurzu a veškerému obsahu. A navíc:

NAVÍC SOUČÁSTÍ

Neomezená osobní podpora a konzultace se mnou

Dostanete neomezenou možnost konzultovat se mnou vaši práci a vaši prodejku, řešit můžeme opravdu cokoliv související s vaší prodejní stránkou a prodejem. Podpora je nikoliv skupinová, ale opravdu individuální jeden na jednoho, budu se věnovat jen vám!

NAVÍC SOUČÁSTÍ

Originální osobní doplněk pro vaši prodejní stránku

Pokud si to budete přát, vytvořím vám na míru jeden originální doplněk pro vaši prodejní stránku. Ikonku, oddělovač, znak... Vymyslím ho tak, aby byl v souladu s vámi jako autorem stránky, se záměrem prodejky, aby ladil k designu i tématu. Bude to osobní, plně originální (žádný takový jiný nikdy nikde nenajdete) prvek, který vaši prodejní stránku oživí, udělá originální a osobní. Neslibuji, že vám tento provek dodám přesně v tom týdnu, kdy kurz poběží, ale rozhodně vám ho dodám nejdéle do dvou týdnů po skončení. 

NAVÍC SOUČÁSTÍ

Můj vzácný dar

Víte, co je častým problémem? Zacyklení. Stále dokola na tu stránku koukáte, přemýšlíte, ladíte a předěláváte, že nakonec už nevíte, kde vám hlava stojí. Chce to pohled zvenčí, najít nový úhel pohledu, vnést nové nápady a možnosti. A přesně to získáte v konzultacích se mnou.

Podívám se na vaši prodejní stránku z úplně jiného směru než vy. Odhalím, nejen co tam chybí odborně, profesně a technicky. Ale přes můj dar odhalím také potenciál, který tam neukazujete, možnosti, které můžete rozvinou a výšky, do kterých můžete se svou stránku vystoupat a tím klienty lépe oslovit a zachytit.

Pokud vám někde něco uniká, ať už je to v informacích o vašem produktu, v emocích, které můžete rozdmýchat, nebo v možnostech a potenciálu, který se svým prodejem naplno nevyužíváte, já vám to odhalím a ukážu.

SPECIÁLNÍ DÁREK

Dostanete jako bonus meditaci Terezy Těšínské Uvolnění strachu z prodeje.

Když jsem tuto meditaci poprvé slyšela krátce poté, co ji Terka exkluzivně udělala pro tento kurz, byla jsem dojatá. Byl to pro mě krásný prožitek, při kterém jsem si trochu poplakala. Je to nádherně vedená meditace, jasně, srozumitelně. 

Já běžně nemedituju, o to víc mě nadchlo:

  • že meditace není dlouhá (má 16 minut),
  • že jde rovnou na věc, není rozplizlá,
  • vede mě, ale zárověň mám dostatek času na prožitek. 
  • A navíc dostávám s ní i návod, jak se během minutky naladit na jakékoliv další tvoření - je to snadná technika z meditace vyplývající. 

A tohle všechno mi je hodně sympatické. Proto tuhle meditaci s radostí a klidním srdcem doporučím pro kohokoliv - ženy i muže, meditující běžně i ty, kteří ještě nikdy nemeditovali. 

Tento hodnotný bonus dostáváte ke kurzu zdarma.

SPECIÁLNÍ DÁREK

Hypno NLP meditace od Lenky Fuentes Postav se do svého úspěchu

Lenku jsem poznala jen nedávno. Okamžitě mě uchvátila svým pohledem na svět a nádherným láskyplným optimizmem. A také příjemným hlasem. Miluju její příspěvky na Facebooku. Lenka si vytvořila vlastní metodu, ve které spojuje neurolingvistické programování (NLP) a konverzační nedirektivní hypnózu slavného amerického psychiatra a psychoterapeuta Miltona H. Ericksona.

Díky tomuto spojení dostáváte v Lenčině meditaci neuvěřitelně fukční a silný nástroj, díky kterému můžete sami v sobě a následně ve svém podnikání a prodeji strašně moc změnit. 

Musím říct, že moje první poslouchání této meditace byl hluboký zážitek a byť nechápu, jak to funguje, moje nevědomí mi dokázalo vyplavit vzorce a vzpomínky, které mě opravdu blokovaly a mohla jsem si je s Lenkou změnit. 

SPECIÁLNÍ DÁREK

NLP vizualizace Barbory Bohaté Prodávej s lehkostí a radostí

Barboru už nějakou dobu znám. Chvíli jsem si k ní hledala cestu, protože je na mě jako poklidného introverta až moc akční a energická. :)  Ale ohromila mě funkčnost její techniky. Bára pracuje s neurolingvistickým programováním a zárověň si vytvořila vlastní terapeutickou a koučovací metodu Cesta. Obě tyto techniky propojuje podle situace.

S Bárou a její technikou mám osobní zkušenost a opravdu jí věřím. Řešila jsem blok z telefonování. Po jediném sezení byl blok odstraněný a trvá to stále a to už je rok. Využila jsem jí také pro řešení osobního problému mé nejstarší dcery a opět - po jediném sezení blok a problém dcery vyřešený a ona je svobodná. 

SPECIÁLNÍ DÁREK

Kurz na tvorbu profesionálních 3D coverů vašich digi produktů

Dostanete od mě kurz, jak si vyrobit několik profesionálních 3D coverů vašeho digi produktu. Protože grafika prodejní stránky je neméně důležitá jako obsah a kvalitní 3D cover dělá hodně, je to součást celkového dojmu.  A stále na prodejkách vidím nehezké covery - mázlé, špatně vytvořené, nerespektující pravidla designu. Ale vás už se to týkat nebude, protože dostanete návod na výrobu 8 druhů coverů.

  • Pro E-book - covery 3D knihy v několika variantách (tenčí, tlustější...)
  • pro kurz - cover velkého monitoru, notebooku nebo tabletu
  • a pro meditaci - smart telefon se sluchátkama.

Zdarma, není třeba za použité apliakce nic dalšího platit. Kdykoliv znovu použijete.

Přístup k obsahu kurzu i ke kurzu na tvorbu 3D coverů a bonusům máte trvale, kdykoliv můžete postupy zopakovat pro další prodejní stránku.

Cena: 9 900 Kč + DPH

Mimořádná nabídka níže

Přístup do této verze uzavřu po vyprodání míst nebo nejdéle 24.03.2021 o půlnoci.
Startujeme 5. dubna 2021.

Pro jistotu ještě přehledné srovnání

  • 1
    KURZ BEZ OSOBNÍ PODPORY
    Potřebuji individuální tempo
  • Přístup do kurzu a veškerému know-how.
  • Přístup ke třem bonusům: o Facebook reklamě, o SEO a o Strategii.
  • Mini kurz na tvorbu 3D coverů. 
  • Meditace Uvolnění strachu z prodeje.
  •  NLP hypnomeditace Postav se do svého úspěchu.
  • NLP vizualizace Prodávej s lehkostí a radostí.
  • Neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
  • Osobní designový doplňek pro prodejní stránku nebo web.
  • Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
  • Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se. 

Neomezený počet míst

5 900 Kč + DPH

Speciální startovací cena
do pondělí 01.03. 

4 900 Kč + DPH

Zlevněte si o dalších 1 000 Kč, čtěte níže.

 

  • 2
    KURZ S PLNOU OSOBNÍ PODPOROU
    Chci dostat to nejlepší
  • Přístup do kurzu a veškerému know-how.
  • Přístup ke třem bonusům: o Facebook reklamě, o SEO a o Strategii.
  • Plnohodnotný kurz na tvorbu 3D coverů. 
  • Meditace Uvolnění strachu z prodeje.
  •  NLP hypnomeditace Postav se do svého úspěchu.
  • NLP vizualizace Prodávej s lehkostí a radostí.
  • Neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
  • Osobní designový doplňek pro prodejní stránku nebo web.
  • Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
  • Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se. 

Omezený počet míst: 20

9 900 Kč + DPH

Speciální startovací cena
do pondělí 01.03. 

8 900 Kč + DPH

Zlevněte si o dalších 1 000 Kč, čtěte níže.

 

Jak získat dalších 1000 Kč z ceny dolů? 

Tohle je nabídka jen a pouze tady a teď. Pro tento první kurz a nikdy později už se nebude opakovat. Cenu si můžete jednoduše snížit použitím slevového kódu ve znění: REFERENCE. Podmínkou je - a použitím kódu se k tomu zavazujete - že mi po skončení kurzu a to nejpozději 5 dní po jeho skončení - napíšete referenci. Jdete do toho? Tak jo, váš kód je: REFERENCE.

Tento kód uveďte v objednávkovém formuláři do pole Slevový kód a klikněte na Uplatnit. Cena se vám poníží o dalších tisíc korun z konečné ceny. Cena kurzu bez osobní podpory bude 4 073 Kč bez DPH (4 929 Kč s DPH). cena kurzu s osobní podporou bude 8 073 Kč bez DPH (9 769 Kč s DPH).

Jak bude kurz probíhat

Kurz potrvá
2 týdny.

Začneme v pondělí 05.04.

Týden budete studovat. Každý den jedno téma, celkem 7 témat.

Další týden budete intenzivně praktikovat - makat na své prodejce.

V případě zakoupení kurzu s osobní podporou budeme hodně konzultovat.

Přístup ke všem speciálním bonusům a dárkům máte ihned po vstupu do členské sekce.

Osobní designový doplněk pro vaši prodejku vám dodám nejpozději do 2 týdnů po skončení kurzu.

Přístup do kurzu vám zůstane napořád, kdykoliv se ke všemu můžete vracet.

→ Začneme spolu v týdnu od 5. dubna 2021.

→ Po zaplacení vámi zvolené varianty vám příjde potvrzení, že máte své místo v kurzu rezervované. Upozorňuji, že dokud není objednávka zaplacená, není vaše místo rezervováno a může být podstoupeno dalšímu zájemci. Takže pokud máte zájem o kurz s osobní podporou, doporučuji zaplatit hned kartou nebo rychlým on-line převodem a místo si vzít. :) 

→ V pondělí 05.04.2021 vám udělám přístupy do kurzu, kde budete mít veškerý obsah dostupný. Každý dostane přístup do své úrovně. Obsah kurzu je v uzavřené členské sekci, kde vám bude zřízen osobní účet a po přihlášení svým e-mailem a heslem se dostanete do privátní části, kde uvidíte svůj obsah a můžete studovat. 

Začnete makat. První týden máte na to všechno nastudovat a implementovat. Čeká na vás 7 témat, každý den se vám otevře jedno. 

Druhý týden budete tvořit a v případě zakoupení verze kurzu s podporou také velmi intenzivně konzultovat. Konzultovat můžete samozřejmě i v prvním týdnu kurzu. :) Nebojte, všechno know-how tam neleží na jedné hromadě. :D Rozdělila jsem ho do přehledných lekcí, které vám pomohou si práci logicky rozdělit, nezahltit se a nestrhnout. Pokud se to bude hodit a nabízet, dostanete k dané lekci pdfko, domácí úkol nebo konkrétní výzvu k akci. 

→ Pokud si zakoupíte kurz s mou osobní podporou, budeme spolu konzultovat. Zapíšete se do tabulky - vyberete si dny a časy pro společná setkání. To budou takové pevné konzultační body a v ostatním čase máte možnost ptát se a konzultovat neomezeně kdykoliv. 

→ Přístup ke všem speciálním dárkům a speciálním bonusům budete mít hned.

Přístup do kurzu a k veškerému obsahu vám trvale zůstane, můžete se ke všemu vracet a opakovaně využívat. 

Nakoukněte do kurzu, jak to tam vypadá ⤵︎

Jaké jsou hlavní benefity dobře vytvořené prodejní stránky

✓ Nemusíte se za ní stydět.

✓ Nebojíte se ji propagovat a zároveň máte v reklamě relevantnější výsledky.

✓ Uvolňujete si „ruce“ pro další části řetězu a to jak časové, tak především mentální. 

✓ Vytváříte dobrý dojem nejen o sobě, ale hlavně o svém produktu.

✓ Přitahujete si ty správné koncové zákazníky. 

✓ Neprodáváte pod cenou, ale ani nepřestřelujete a klient nakupuje s příjemným win pocitem.

✓ Vy sami se cítíte sebejistější a máte radost z vaší práce.

✓ A další.

Vytvořit dobrou prodejní stránku je kumšt a musíte znát docela dost věcí. Já vám nyní nabízím své několikaleté zkušenosti a znalosti s vytvořením prodejní stránky a to nejen po té technické stránce. Ale předám vám také dovednosti z copywritingu, designu, psychologie prodeje, strategie nebo cenotvorby. 

Možná vás napadlo...

(Odpověď si zobrazíte klikem na otázku.)

Co je to vlastně prodejní stránka?

Pro účely tohoto kurzu je to podobná stránka té, na které se právě nacházíte. Tedy stránka s nabídkou nějakého produktu, služby, kurzu apod. Může to být také nabídka fyzického předmětu jako např. knihy, CD, diáře. Nebo nabídka živé akce - školení, workshop, živý kurz...

Prodejní stránka má přesné náležitosti a strukuru a zohledňuje spoustu dalších věcí jako jsou poutavé texty, schopnost zaujmout cílového klienta, psychologii prodeje, cenotvorbu a spoustu dalších.

Proč jsou u kurzu s osobní podporou omezená místa?

Jednoduše proto, že den má jen 24 hodin a já mám jen nějakou časovou a psychickou kapacitu. Během času, kdy kurz trvá, mohu odkonzultovat jen určitý počet lidí, víc se tam zkrátka nevejde. 

Proč trvá kurz jen dva týdny?

Kurz jako takový budete mít napořád. Kdykoliv se můžete k obsahu vracet, aplikovat ho opakovaně nebo si jet svým vlastním tempem. Týden studia a týden akce jsem zvolila z toho důvodu, aby se to nerozplizlo. Je totiž velmi snadné se zacyklit, začít slovíčkařit, brát to zleva zprava a nikdy nebýt spokojený. A taky je velmi snadné jet lážo plážo a po měsíci zjistit, že vlastně nemám hotovo.

Časový horizont dvou týdnů vytváří určitý tlak. Ten zdravý. Je tu nějaký časově omezený horizont a pokud chci vzít maximum a dojít k cíli, tak musím fokusovat. Dva týdny je také horizont, který nezabije a nevyčerpá. Je to o tom, že si týden oddělíte na intenzivní studium a další týden si oddělíte na to, že se tvoří šťavnatá prodejní stránka a na konci bude hotová a vy si můžete zažít ten pocit, že máte vyladěno, hotovo, že je to díl řětězu, který teď můžete opustit a věnovat se plně zase něčemu dalšímu. Ve skutečnosti tohle vás povede k velké progresi a efektivnosti a na konci se vám hodně uleví. :)

Dva týdny vnímám jako čas, který si můžeme dovolit - vy i já. Když budu mluvit za sebe, jsem hodně vytížený člověk. Single máma 3 dětí, aktivně denodenně zapojená jako zákaznická nebo technická podpora u mých dlouhodobých klientů. K tomu mám spoustu jednorázových zakázek. A jsem přesvědčena, že vy toho nemáte o nic méně. Ale oddělit si dva týdny, kde bude mít hlavní pozornost jedna jediná věc a to vaše prodejní stránka, to zvládneme a můžeme si to dovolit. Je to deset pracovních dní zaměřené pozornosti. Čtrnáct dní vedoucí k jasnému výsledku: budete mít svoji vymazlenou skvělou šťavnatou prodejní stránku. Bude to radost a úleva. 

Kolik času ode mě bude kurz vyžadovat?

Strašně ráda bych vám na to odpověděla, ale ve skutečnosti to nevím. Udělat fakt dobrou prodejní stránku vyžaduje čas. My si ho společně oddělíme na 14 dní, kdy budete makat, ladit, přepisovat, konzultovat se mnou a znovu přepisovat. Kdy budete intenzivně přemýšlet a hledat odpovědi na veledůležité otázky s prodejní stránkou související. Dost možná si i sáhnete na nějaký ten strach či stín uvnitř sebe. Zkrátka bude to dobrodružný čas, kdy nedokážu přesně odhadnout, s čím vším se potkáte a budete muset porvat.  Proto vám nemůžu napsat přesný čas. Osobně si myslím, že startujeme na 30 minutách na úkol, končit můžeme klidně i na 2-3 hodinách na úkol. 

Bude ke kurzu zřízena podpůrná FB skupina?

Nebude. A to proto, že tenhle kurz není založený na všeobecné nebo kolektivní podpoře. Je založený na mém individuálním přístupu a péči o vás. V tom je tento kurz naprosto ojedinělý a výjimečný. Každý jsme jiný, máme jinou cílovku, jinou strategii, jiné zájmy a cíle s naší prodejní stránkou. A k cíli - šťavnaté prodejní stránce - se nedostanete přes všeobecné diskuze. Vy potřebujete naprostý cílený fokus a slyšet věci, které jsou právě pro vás relevantní a posunou vás k výsledku. Proto tento kurz nemá společnou skupinu. Jde tu o jednotlivce, o vás a já vám chci maximálně pomoci, abyste svého výsledku dosáhli.

Co když si koupím kurz bez osobní podpory, ale v průběhu zjistím, že bych tu podporu přeci jen chtěl?

V tomhle případě se to bude řídit podle toho, zda se na daný běh kurzu ve verzi s podporou místa vyprodala nebo ne. Pokud ne a bude místo volné, budete moci upgradovat. Upgrade naleznete přímo v členské sekci v menu s přesným počtem volných míst.

Je tenhle kurz pro někoho specifického? A co technické zázemí - musí můj web fungovat na nějaké konkrétní platformě?

Tento kurz je pro podnikatele bez rozdílu pohlaví. Tedy pro muže i pro ženy. Co se týče webové platformy, tam je skvělé, že tímto nejsme nijak omezeni. Vy svůj web umíte obhospodařovat sami, takže budete sami tvořit stránku u sebe na webu. Texty, obrázky, prodejní formulář, to vše zvládnete. 

Já jsem specialista na Mioweb, takže pokud váš web běží na této šabloně, budu schopná vám při konzultacích více poradit, jak to vylepšit a kde přesně se to, co vám navrhnu, dělá a jak. Protože tu platformu znám. 

Ale není problém ani jakýkoliv jiný systém. Pokud při konzultacích narazíme na to, že je něco třeba předělat lépe a já budu mít super nápad, ráda vám ho ztvárním u sebe na webu na testovací stránce a vy si to potom jen podle vzoru vytvoříte u sebe na webu. Skvělé že? :)

Co všechno mohu u kurzu s osobní podporou konzultovat? 

Úplně cokoliv - texty, strukturu, design, barvy, cenotvorbu, osobní bloky a nastavení. Zkrátka cokoliv vás napadne a budete mít potřebu to řešit.

Jak budou konzultace probíhat?

Bude vytvořena tabulka, do které se zapíšete. Vyberete si konkrétní dny a hodiny. V daný den se spolu sejdeme na Skypu, WhatsAppu, na Messengeru nebo telefonu. Zkrátka, kde budete chtít. Tyto cílené konzultace bude čas, kdy budeme moci jít více do hloubky nebo probrat potřebné věci v klidnéma odděleném čase. Do tabulky mi zapíšete url vaší prodejní stránky a odpovíte na pár základních otázek, abych vaši prodejní stránku dokázala dobře posoudit a také abych se připravila a neztrácela pak čas zjišťováním základních věcí během konzultace. 

Mezi těmito pevnými termíny konzultací ale předpokládám i "neustálou" přirozenou komunikaci na Messengeru nebo e-mailu. Tedy kdy se ptáte na dílčí věci, které zrovna děláte, stylem: Veru, je tenhle nadpis dost výstižný? Co říkáš těmto odrážkám, kde popisuji přínosy, je to ok? Nevím, jak popsat to a to, napadá tě něco? Mám na cover použít ten nebo ten obrázek? Vykala bys nebo tykala, když je moje cílovka taková a maková? Přečti si tento odstavec a napiš mi, jak jsi ho pochopila, jestli jsem ty důvody dobře odkomunikovala. Atd, atd...

U konzultací očekávám, že se budete ptát a budete chtít odpovědi slyšet. :)

Co když si budu chtít kurz v budoucnu zopakovat? 

Před každým novým během vám dám vědět, že kurz otevírám znovu a dám vám přednostní možnost upgredovat na vyšší verzi pouhým doplacením rozdílu ceny a kurz si s mou osobní podporou zopakovat. 

Pokud máte kurz s osobní podporou a jste s touto úrovní spokojeni a přesto byste si chtěli kurz projít znovu (třeba tvoříte novou prodejní stránku a hodila by se vám má čerstvá podpora a pomoc), nabídnu vám možnost opakování za velmi výhodných podmínek. Prakticky jen za cenu mého času. Tuhle část nemám přesně rozmyšlenou a řešila bych ji až v praxi, pokud vůbec nastane. :) 

Co se bude dít po skončení dvou týdnů kurzu?

Skončí kurz a s ním moje podpora a pomoc. Je na vás, abyste využili všechny konzultace se mnou. Já tu ten čas kurzu budu jen a jen pro vás. Pokud nějakou konzultaci nevyčerpáte, je to vaše zodpovědnost. Po 14 dnech tato možnost jednoduše skončí. To je fér. :)

Ale obsah kurzu vám zůstává. Do členské sekce si můžete chodit kdykoliv znovu a znovu, čerpat, pilovat, tvořit dle toho další prodejní stránku apod.

Je tenhle kurz pro mě, pokud mám e-shop? 

Úplně ne. Spoustu věcí by se vám teda hodilo, to ne že ne, ale prodejní nabídky v e-shopech píšete jinak. Není tam prostor pro dlouhé texty a některé náležitosti klasické prodejní stránky nepoužijete. Naopak využijete jiné, na které se ale v tomto kurzu nezaměřuji.

Takže to, zda si tento kurz pořídíte, když máte e-shop, nechám na vás. Je plný hodně dobrých a užitečných informací a bonusy by se vám také určitě hodily, ale primárně pro potřeby e-shopu tento kurz dělaný není.

Máte ještě jinou otázku? Potřebujete se zeptat? Ptejte se. :)

Moc ráda vám odpovím na e-mailu napis@veronikamasinova.cz

A teď jedna zásadní otázka, která vás nejpíš také napadla: 

Zaručujete mi, že mi vámi vyladěná prodejní stránka bude 100% vydělávat?

Ne a to ještě vysvětlím. Ale jednu věci vám zaručuju na 100 %: že vy i já do toho dáme maximum. Já budu mít celý čas fokus pouze na tento kurz a pokud spolu budeme konzultovat, dám vám veškerou svou pozornost a své znalosti. A zároveň z vás vaše maximum vytáhnu, to zaručuju! 

Proč nezaručuji 100% úspěšnost prodejů na šťavnaté prodejní stránce? Protože prodejka je jen jeden článek celého řetězu - procesu. 

Kdyby úspěšnost prodeje stála jen a pouze na prodejní stránce, to by byl život snadný, to by byla brnkačka, to by se to podnikalo! :) Ve skutečnosti prodejní stránka je - velmi důležité - očko prodejního řetězu. Před i za ním jsou další neméně důležitá očka v podobě dlouhodobého budování databáze, komunikace s ní, práce na sítích. Je to také o hodnotě samotného produktu. O marketingu, celkové strategii. Také o následné komunikaci. Je to i o vás samotných, o vašem sebevědomí, blocích, které v sobě můžete mít, o vašich přesvědčeních. Je to o vašem úsilí i vaší radosti. 

Takže skvělá prodejní stránka je součást řetězu. Na druhou stranu mít skvělou a vyladěnou prodejní stránku znamená, že tenhle dílek, tohle očko, je hotové. A vám to uvolňuje ruce a dává mentální i časovou kapacitu věnovat se vyladění nějakého jiného očka vašeho řetězu. Je skvělé moci se spolehnout na to, že tohle očko je ok.

Je také skvělý pocit, když víte, že za tuhle prodejku se nemusíte stydět. Že víte, že je to skvělé obsahově i designově. Je to opravdu úžasný pocit a u svých klientů vídávám často, že z nich spadne břemeno nejistoty a takové jakoby mlhy, když jim předám nádhernou a vyladěnou prodejku. Najednou mají mnohem větší chuť a svobodu pro propagaci. Najednou se nebojí za svůj produkt postavit. Najednou mají nové nápady, jak prodávat nebo jak pojmout celkovou strategii. A to já strašně ráda vidím a pozoruju. 

Vaše investice se vám vrátí

Takže investovat do prodejní stránky mi dává velký smysl a osobně jsem přesvědčená (vím to), že ta investice se vám vrátí. A nemusí to být bezprostředně hned v číslech prodeje, protože, jak už jsem řekla, je to jen očko řetězu a dost možná budete muset zapracovat ještě na článku před, nebo po. Ale určitě se vám to vrátí v postupech, které se naučíte a které můžete opakovat. Vrátí se vám to v tom, že vy sami vyrostete, zažijete nové pocity a otevřou se vám nové nápady a možnosti. 

Moje životní krédo je: Život je cesta. A každý krok na ní se počítá. A nikdy nevíme, co nám ten jeden krok přinese a kam nás dovede. Na nás ale je se nezastavit a jedndouše ten krok udělat. 

Cítíš, že přesně teď je tenhle kurz tím krokem, který máš udělat? Tak do toho! Budu se na tebe a tvoji prodejku a to, kam ji posuneme, těšit. 

⤵︎

  • 1
    KURZ BEZ OSOBNÍ PODPORY
    Potřebuji individuální tempo
  • Přístup do kurzu a veškerému know-how.
  • Přístup ke třem bonusům:
    o Facebook reklamě, o SEO
    a o Strategii.
  • Mini kurz na tvorbu 3D coverů. 
  • Meditace Uvolnění strachu z prodeje.
  •  NLP hypnomeditace Postav se do svého úspěchu.
  • NLP vizualizace Prodávej s lehkostí a radostí.
  • Neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
  • Osobní designový doplňek pro prodejní stránku nebo web.
  • Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
  • Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se. 

Neomezený počet míst

5 900 Kč + DPH

Speciální startovací cena
do pondělí 01.03. 

4 900 Kč + DPH

S kódem REFERENCE dalších 1 000 Kč s DPH dolů. (S kódem 4 929 Kč s DPH.)

  • 2
    KURZ S PLNOU OSOBNÍ PODPOROU
    Chci dostat to nejlepší
  • Přístup do kurzu a veškerému know-how.
  • Přístup ke třem bonusům: o Facebook reklamě, o SEO a o Strategii.
  • Plnohodnotný kurz na tvorbu 3D coverů. 
  • Meditace Uvolnění strachu z prodeje.
  •  NLP hypnomeditace Postav se do svého úspěchu.
  • NLP vizualizace Prodávej s lehkostí a radostí.
  • Neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
  • Osobní designový doplňek pro prodejní stránku nebo web.
  • Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
  • Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se. 

Omezený počet míst: 20

9 900 Kč + DPH

Speciální startovací cena
do pondělí 01.03. 

8 900 Kč + DPH

S kódem REFERENCE dalších 1 000 Kč s DPH dolů. (S kódem 9 769 Kč s DPH.)

Pro představu: pokud si u mě necháte předělat vaši prodejní stránku, zaplatíte dle náročnosti a délky, ale v průměru to bývá 6 - 8 tisíc. Teď máte možnost se naučit můj postup, pochopit souvislosti a ve svém podnikání se hodně posunout. 

Předám vám všechno

V tomhle kurzu vám předám fakt všechno, co jsem se za ty roky naučila. Je to velmi cenné know-how, které vám teď nabízím za zlomek jeho skutečné hodnoty. Tohle je nepatrná investice v porovnání s tím, co získáte. A pokud to s podnikáním myslíte vážně a máte v plánu se v něm nějaký ten rok udržet, pak to, co se naučíte v tomto kurzu, budete opakovaně používat a těžit z toho vlastně napořád. 

Ode mě dostanete know-how - přehledné hluboké a pravdivé informace, návody, nápady a inspiraci. Ale pokud si zvolíte variantu s osobní podporou, pak dostanete ještě víc. Dám vám to nejcennější, co mám a pro co mě lidé vyhledávají. Svůj dar. Umím se nacítit, vnořit do vás a vašeho tématu a vytáhnout z vás tu nejlepší verzi prodejní stránky, kterou máte světu ukázat.

Přístup do kurzu uzavřu po vyprodání míst nebo nejdéle 24.03.2021 o půlnoci.
Startujeme 5. dubna 2021.
Zvýhodněná startovcí cena jen do 01.03.2021. 
Dalších 1 000 Kč dolů s kódem REFERENCE.