Naučím vás vytvořit skvělou prodejní stránku a přemýšlet nad ní tak, jak jste o ní dosud nikdy nepřemýšleli.
Znáte to taky?
Sedíte nad prázdným papírem, texťákem nebo stránkou na webu
a máte napsat prodejní text na svůj produkt / službu. A následně se z toho snažíte poskládat prodejní stránku se svojí nabídkou. Jenže...
- Nějak to nejde. Všechno, co napíšete, je blé, ehmm, nic moc a tak podobně.
- Šťavíte se nad tím, jak to celé poskládat: Čím začít? Co by mělo být dál? Kde by měla být část o mně a kde cena? Už? Tyvogo, narvu tam radši ještě nějaké výhody a benefity, ať je tou cenou nevyděsím!
- A co dárky, bonusy, garance? Musím to vše nabízet a mít? Je to vážně tak zásadní tahák pro to, aby si lidé moji nabídku koupili?
- A co délka? Není to už moc dlouhý? Ježišmarjáááá, to je děsně dlouhý! To se asi nesmí...
- A fotky - jsou dobrý? Kolik jich tam má být? A je tahle vhodná? Můžu ji na tu stránku dát takhle, není to blbý?
- A vůbec, celá grafika je na pytel, tohle mi fakt nejde! (Tady by se hodil děsně utrápený smajlík.) Naprosto netuším, jak to udělat hezký, lákavý, vyladěný, profi. Fonty, barvy, 3D covery, ikony, originální prvky - bože, možná budu vážně brečet.
- A osloví to vůbec někoho? Koupí si to někdo? Béééééé, to si určitě nikdo nekoupí!
Poznáváte se v tom?
Já moc dobře vím, že ano. :)
Dělala jsem si totiž průzkum. Zeptala jsem se on-line podnikatelů, kteří prodejní stránky běžně tvoří, na otázku:
⤵︎
Když byste měli říct jednu jedinou věc, která vás při prodeji nebo tvorbě prodejní stránky drtí, která by to byla?
(A u toho jsem jim prozradila, že chystám tento kurz. :))
A takovéhle byly některé odpovědi:
První čtyři místa byla celkem vyrovnaná. Nejčastější drtiče při tvorbě prodejní stránky jsou:
- Neschopnost napsat dobré a poutavé texty, zaujmout.
- Neznalost, jak prodejní stránku poskládat, aby tam bylo vše podstatné, abych nevětvil a aby to klient pochopil.
- Jak správně zvolit cenu, neodradit cenou.
-
Grafika - výběr barev, fontů, aby to vše ladilo, vypadalo profi.
Celé to uzavřely dva silné strachy s prodejem spojené:
- Strach, zda se to bude prodávat.
- A strach, zda je to dost dobré.
Mezi ostatní patří:
- Strategie prodeje;
- Autenticita - zůstat svá/svůj;
- Technická stránka;
- Vcítění se do klienta;
Vytvořit dobrou prodejní stránku je docela kumšt. Musí mít určité náležitosti. Jsou oddíly, které na ní rozhodně chybět nesmí, a spousta dalších, které by na ní být měly.
K tomu ještě pořešit psychologii prodeje, cenotvorbu, seo, design, autenticitu... a už v tom člověk pěkně lítá. A to nemluvím o straších a obavách, které znenadání začnou vylézat.
Znám to.
Když jsem psala svou první prodejní stránku, bylo to strašný. Vůbec jsem nevěděla, co je podstatné a co ne.
A když jsem se v tom začala pomalu orientovat, měla jsem největší problém s emocemi. Fakta a přínosy jsem dokázala rozumem vytvořit a naservírovat (tak snad ten svůj produkt znám ne?!), ale ty emoce!
Potom jsem procházela obdobím, kdy jeden říkal to a ten zas ono a z toho všeho jsem měla pořádný guláš. Snažila jsem se do prodejní stránky vecpat všechny naučené a sesbírané informace, až z toho vznikaly nudné a totálně překombinované prodejní stránky. Ani já bych si to nekoupila. :)
Ale to je pryč!
Za poslední roky mi pod rukama prošly stovky stránek. Buď jsem je přímo vytvářela a nebo jsem je konzultovala. A postupně jsem si
z nasbíraných informací a teoretických znalostí
na straně jedné
a z praxe a stovky hodin nad svými stránkami nebo stránkami klientů
na straně druhé
vytvořila jasný a osvobozující systém.
A přesně ten vás naučím!
Od kurzu jsem očekávala jednoduchý návod, pro můj „non-talent“ nějaká šablona s návodem, sem doplň to a tady napiš to a výsledkem bude krásná prodejní stránka skoro bez práce. :) A co jsem dostala? Verčinu podporu a návod v plném rozsahu s vysvětlením nejmenších detailů, o kterých jsem ani netušila, že se jimi mám zabývat, tak byl obsáhlý. Obzvlášť oceňuju tipy na různé vychytávky a tipy, o kterých jsem neměla ani tušení že existují, např. jak vyladit barvy, font písma, slovník synonym…
Co jsem nečekala a čeho se mi dostalo, byl poměrně hluboký náhled do mojí maličkosti. Můj názor, že web s vámi moc nesouvisí a nebo jen trochu, byl převrácený na ruby, nesouvisí tam s vámi tak max. hosting, jinak je v něm obsažena celá vaše osobnost.
Verču a kurz na tvorbu Prodejní stránky můžu jen doporučit, dostala jsem toho o tolik víc, než jsem čekala a byla to fajn skládačka, kde je všechno promyšlené do nejmenšího detailu. Verča navíc reaguje na jakýkoliv dotaz. Děkuji za všechno, co jsi mne naučila, nebo ses alespoň pokusila mne naučit.
Ahoj Veru, moc ti děkuju, prodejka je báječná. Má šmrnc, pěkně se to díky její struktuře čte. A moc se mi líbí, jak sis pohrála s barvama a s prvky. Covery, taky super. Hned je to lákavější. :) Budu se těšit někdy příště.
Ahoj Verunko, jsem v moc příjemném šoku! Je to krásná stránka...moc se mi líbí to pozadí, které jsi zvolila, že to tak krásně vyniká, to cd...je to boží, jak se ty texty střídají s referencemi...moc se mi to líbí...celé mě to vtahuje a to rozmístění textů je taky kouzelné! 🙂 Mám z toho velkou radost! Je z toho fakt citit, ze jsi kouzlila.
Veru, ty jsi tak moc šikovná, že to ani nelze popsat... ❤ Tak hezky jsi tu prodejku udělala! ❤ Jsem úplně oblažená! A to koťátko!!
Veľmi pekne ďakujem za ozaj krásny web. :) Stránka vyzerá úplne inak ako predtým a chata sa pomaly napĺňa. Verím, že aj vďaka webovej stránke. Všetko sa mi páči, farby, grafika....nádhera. :)
Budete mít možnost podívat se mi hodně hluboko pod ruce
Ukážu vám systém, jakým prodejní stránky tvořím já. Čím začínám. Jak vybírám barvy a fonty a jaké aplikace mi v tom pomáhají. Co rozhodně na prodejce nesmí chybět. Ukážu vám, čemu se musíte za každou cenu vyhnout a co naopak skvěle funguje a podporuje prodej. Dám vám cenné rady ohledně budování důvěry a navázaní vztahu.
A k tomu všemu vám předložím hromadu konkrétních ukázek a vzorů.
Konkrétní prodejní stránky a rozbor konkrétních částí - co je špatně a proč. A jak by to mohlo být lépe, správněji. Jdu fakt do hloubky a naučím vás na tom přemýšlet o prodejce tak, jak jste o ní dosud nikdy nepřemýšleli. Bude to jízda. Na tohle se strašně těším. Tohle se vám bude mooooc líbit. :)
V tomhle kurzu vám předám všechno, co jsem se za poslední roky naučila. Je to velmi cenné know-how, které budete opakovaně používat a díky němu tvořit báječné prodejní stránky.
Co v tomto kurzu budeme řešit, čeho přesně se dotkneme
Když tvoříte prodejní stránku, není to jen o tom prodat. Odkomunikovat nějak produkt. Kdepak! Při tvorbě prodejní stránky musíte řešit několik podstatných oblastí:
- 1Cílová skupina
Naučíte se si definovat, kdo je váš ideální klient a co z toho pro vás a vaši nabídku praktického vyplývá. Podíváme na to ale z trochu netradičního úhlu - přes sebepoznání.
Připravila jsem pro vás doporučení na hodnotné testy, které vám umožní podívat se sami na sebe z nového úhlu. Protože já věřím, že cílová skupina souvisí i s vámi jako majitelem prodejní stránky, pro mě je to propojené. A proto bude fajn podívat se na svou osobnost jako podnikatele a zjistit, co jsem zač a jakou cílovou skupinu si potřebuji přitáhnout. A všechno vám to dám do nových souvislostí a poznatků, díky kterým lépe porozumíte nejen sobě, ale i svému klientovi.
- 2Psychologie prodeje
Na co váš ideální klient slyší. Jak mu „hodit“ tu správnou návnadu, aby se chytil. Jak nenátlakově, ale přitom promyšleně a chytře prodávat. Co nesmí na prodejní stránce z hlediska psychologie prodeje chybět. A jaké jsou nejdůležitější elementy prodeje.
V této části na vás čekají první ukázky s podrobným rozborem a vysvětlením.
- 3Struktura prodejní stránky a postup tvorby
Naučíte se, jak prodejní stránku vytvořit a nezbláznit se z toho, nezamotat se, nevyšťavit se a neztratit radost a drajv. Předám vám svůj osvědčený postup, kterým stránky tvořím já. Ukážu vám, jaké části mají být na začátku a které části nesmí chybět. Jak to celé poskládat. Ukázky různých možností a variant s podrobným rozborem a vysvětlením.
A také vám ukážu, za jakých okolností je fajn zásady upravit. Protože jsou cílové skupiny, které to prostě potřebují jinak. Ukážeme si, na co mají klást důraz při tvorbě prodejní stránky lidé nabízející produkty a služby stojící na důvěře (terapeuti, koučové, poradci, ale i třeba cvičitelky a průvodkyně).
- 4Copywriting
Texty, texty a zase texty. Jak psát poutavě. Jak nevětvit a přitom říct vše podstatné. Typografie a strukturování textu. Ukázky a možnosti.
Tady budeme propojovat cílovou skupinu, vaši osobnost, psychologii prodeje a udržitelné hodnoty. Tohle bude hodně zajímavá část a myslím, že vám trochu času zabere. Ale nebojte se, to dáme! Texty jsou má silná stránka. Opět na vás čekají ukázky s rozborem a vysvětlením.
- 5Osobitost a autenticita
Jak být stále sám sebou. Jak otisknout do prodejky sám sebe a svou esenci. Odlišení.
Je velmi důležité, aby z prodejní stránky byla cítit člověčina, abyste z ní byli cítit vy. Vaše esence. A taky aby byla něčím osobní, ojedinělá. Zkrátka vaše. A přesně o tomhle se budeme bavit v tomto úseku.
- 6Design a grafika
Naučíte se, jak vybrat správné fonty a barvy v souladu se sebou, záměrem a samotným produktem. Ukážu vám šikovné aplikace, které vám výběr fontů a barev ulehčí a u kterých objevíte nové informace. Naučíte se pracovat s obrázky. Ukáži vám, jakým fotkám se musíte vyhnout. A které byste naopak používat měli. Co je navždy zakázáno. Odhalím vám různorodé možnosti práce s tlačítky. Ukáži vám, jak podpořit osobitost a autenticitu v designu. Opět na vás čekají ukázky a možnosti.
- 7Cenotvorba
Seznámíte se s několika kritérii, podle kterých můžete přistupovat ke stanovení ceny. Díky tomu si dokážete nastavit cenu svého produktu nebo služby tak, abyste s ní byli vnitřně v souladu. Naučíte se také, jak svou cenu komunikovat tak, aby byla pro klienta motivační. Povíme si o tom, jak fungují akce a slevy a jaká jsou jejich úskalí a slabiny. Koukneme se na zoubek garanci vrácení peněz - jakou službu může udělat a také zda je povinná či nutná. Opět se můžete těšit na ukázky a inspirace, které vám pomohou všechny informace uchopit a zapracovat.
- 8Strachy, bloky, obavy
Speciální bonusová část, kde pomocí silných a účinných nástrojů popracujete na věcech, které máte zasunuté ve svém nevědomí. Názory, které jste převzali za své a které vás nyní ovlivňují, aniž si to uvědomujete. Dávné, hluboko zasunuté, vzpomínky, které formovaly vaše přesvědčení, které dnes podvědomě ovlivňuje vaše smýšlení.
Jste připraveni jít do akce, vytvořit si skvělou prodejní stránku, změnit sami sebe ve vztahu k prodeji a konečně začít prodávat s radostí, lehkostí a vnitřním porozuměním?
Plus jsem pro vás přichystala tři speciální bonusy
⤵︎
STRATEGIE PRODEJE
Zvyšujte zisk díky finančnímu (sebe)řízení - Downsell, upsell a cross-sell, publika, kampaně
V tomto bonusu posdílím různé možnosti navyšování prodeje. Podíváme se také na případové studie některých osvědčených kampaní. Povíme si něco o publikách (množinách zákazníků) a co to pro prodej znamená.
⤵︎
SEO A KLÍČOVÁ SLOVA
Zjednodušená analýza klíčových slov, seo stránky, seo obrázků
Ukážu vám, jak si udělat základní analýzu klíčových slov a jak s výsledky dál naložit. Vysvětlíme si, co je seo, jak si ho na prodejní stránce nastavit a co vše dalšího ve vztahu k vyhledávačům je potřeba u stránky nastavit a ohlídat.
⤵︎
KURZ TVORBA 3D COVERŮ
Abyste už nikdy na prodejkách neměli mázlé nebo špatně vytvořené 3D covery svých produktů
Dostanete kurz, jak si vyrobit profesionální 3D cover vašeho digi produktu. Protože grafika prodejní stránky je neméně důležitá jako obsah a kvalitní 3D cover dělá hodně, je to součást celkového dojmu. Dostanete návod na výrobu několika druhů coverů. Pro e-book - covery 3D knih, pro kurz - cover velkého monitoru, notebooku a tabletu a pro meditaci - smart telefon se sluchátkama.
Zdarma, není třeba za použité aplikace nic dalšího platit. Kdykoliv znovu použijete.
Tvorba prodejní stránky ale není jen o ovládnutí dovedností jak na to
Proto v kurzu nenajdete jen mé unikátní know-how a bohaté zkušenosti, ale přizvala jsem si i další odborníky, kteří celkový obrázek ohledně tvorby prodejní stránky doplní.
⤵︎
Tereza Těšínská, Barbora Bohatá a Lenka Fuentes
Práce s bloky, strachy a neprospěšnými přesvědčeními
Tři ženy, které vás povedou k odhalení vašich vědomých i podvědomých vzorců a bloků. Proto, aby váš prodej byl nejen úspěšný, ale byl i v souladu s vámi, vaším posláním, světonázorem a hlavně, aby vás bavil a dělal vám radost.
Protože upřímně: Můžete mít skvělý produkt, dokonalou prodejní stránku i strategii, ale pokud budete uvnitř sebe pochybovat, budete se prodeje bát, budete mít různorodá přesvědčení a komplexy, tak to prostě budete brzdit. A to nechceme.
Proto jsem si vybrala tři ženy, které umí s bloky v nás skvěle pracovat.
Lenka Fuentes
Vytvořila vlastní metodu, ve které spojuje neurolingvistické programování (NLP) a konverzační nedirektivní hypnózu slavného amerického psychiatra a psychoterapeuta Miltona H. Ericksona. Díky tomuto spojení dostáváte v Lenčině meditaci neuvěřitelně fukční a silný nástroj (mám osobní zkušenost), díky kterému můžete sami v sobě a následně ve svém podnikání a prodeji strašně moc změnit.
Barbora Bohatá
Pracuje s neurolingvistickým programováním a zárověň si vytvořila vlastní terapeutickou a koučovací metodu Cesta. Obě tyto techniky propojuje podle situace. S Bárou a její technikou mám osobní zkušenost a opravdu jí věřím.
Tereza Těšínská
Vytvořila vedenou meditaci na uvolnění strachu z prodeje. Tato meditace je vhodná i pro ty, kteří běžně nemeditují (je dlouhá 16 minut). Dostanete s ní i návod, jak se během minutky naladit na jakékoliv další tvoření - je to snadná technika z meditace vyplývající.
⤵︎
Jana Skalková
Odbornice na Facebook reklamu.
Vymýšlí strategie a nastavuje reklamy na Facebooku, Instagramu a Linkedinu pro e-shopy, služby, konference i veletrhy nebo B2B firmy.
U Jany mě nejvíc zajímaly osvědčené a rychlé tipy na podporu prodeje skrze Facebook reklamu. Ale vyptala jsem se jí také na to, co dělí dobrou reklamu od špatné nebo na co si při tvorbě reklamy dát pozor, abychom nepromrhali rozpočet, ale naopak měli efektivní výsledky. A zajímaly mě také tipy na podporu organického dosahu.
Pojďme odstartovat váš úplně nový příběh prodávání. Začněte prodávat se sebevědomím, beze strachu, s radostí a ve vlastní síle. Povedu vás v tom krok za krokem.
Za roky, kdy spolupracuji s klienty a tvořím pro ně prodejní stránky nebo celé weby, nebo kdy konzultuji prodejní stránky v rámci kurzu Podnikání z pláže (kterého se každoročně účastní 800 lidí) či osobně, jsem se stala studnicí vědomostí, informací a nápadů. A tohle všechno teď ode mě dostanete vy pro tvorbu svojí prodejní stránky.
Veru teď jsem během uklízení koukla v rychlosti na pocitaci, pac jsem zvedava 😀 a je to super! Povedlo se ti tomu dat novy level vzhledu. Konecne mam pocit, ze ten kurz je nabuseny i na prodejce tak, jak je skutecne nabuseny uvnitr. ❤
Verči, tento tyzden som ti chcela kvôli Misinej stranke pisat, ze ci si za tym ty! Lebo ten redizajn je neskutocny!!! Nadherna kombinacia farieb, prostredie, atmosfera... WOW!!! Odpadla som, ked som to videla.
Chcela som, aby moja predajna stranka vyzerala profesionálne a zároveň vkusne, ale nevedela som si rady. Na koniec som sa rozhodla požiadať niekoho o pomoc a vtedy mi prišla do cesty Veronika. Keďže už nejaké jej produkty využívam, viem, že ponúka kvalitu, preto som neváhala a Veroniku som oslovila. O pár hodín som mala hotovú krásnu predajnú stránku, z ktorej som nadšená.
Spolupráce s tebou mě hladí na duši. Dokážeš podržet, povzbudit a hlavně nasloucháš a vnímáš, co ti říkám. Nesnažíš se projektovat své vlastní vize, ale dokonale vnímáš, co je od tebe žádáno. To si myslím, že je v této práci ojedinělé. Nadchl mě tvůj přístup bez tlaku, když jsem na něco řekla ne. Také tvá vnímavost a péče, s jakou jsi se o mě jako klienta starala.
Kurz jsem pro vás připravila ve dvou variantách
- 1INDIVIDUÁLNÍ KURZPotřebuji individuální tempo a informace si sám v klidu zpracovat a zavést. Nemám teď prostor pro intenzivní spolupráci.
- Získáte přístup do kurzu a veškeré know-how.
- Budete mít přístup k bonusům o Facebook reklamě, o SEO a také o Strategii.
- Dostanete kurz na tvorbu 3D coverů. Vytvoříte se 3D obrázky pro e-booky (různé druhy), pro kurzy (notebook, velký monitor, tablet) a pro audio (smart telefon se sluchátky). Za použité aplikace nic neplatíte je to zdarma.
- Získáte také mimořádný bonus v podobě meditace Uvolnění strachu z prodeje.
- Bez osobní individuální podpory a neomezených konzultací jeden na jednoho.
- Bez přístupu k NLP hypnomeditaci na přepis strachů a bloků.
- Bez přístupu k NLP vizualizaci na přepis strachů a bloků.
- Bez osobního designového doplňku pro prodejní stránku nebo web.
- Bez možnosti využít můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
- Bez možnosti konzultovat texty (a společně přetextovat vše co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se.
Jednoduše si projdete všechna témata, a obsah dle návodu a rad samostatně zapracujete do své prodejní stránky. Budete si muset sami najít to nejlepší pro vás a implementovat do svého podnikání.
Přístup k obsahu máte trvale, kdykoliv můžete postupy zopakovat pro další prodejní stránku.
KURZ - VEŠKERÉ KNOW-HOW
SPECIÁLNÍ DÁREK
Meditace Terezy Těšínské Uvolnění strachu z prodeje
SPECIÁLNÍ DÁREK
Jana Skalková Facebook reklama jednoduše
SPECIÁLNÍ BONUS
Strategie prodeje
SPECIÁLNÍ BONUS
SEO a klíčová slova
SPECIÁLNÍ DÁREK
Kurz Tvorba 3D coverů
Přístup k obsahu kurzu i ke všem dárkům a bonusům máte trvale, kdykoliv můžete postupy zopakovat pro další prodejní stránku.
5 900 Kč / 236 €
- 2OSOBNÍ KURZChci dostat to nejlepší, neomezenou plně osobní podporu a konzultace, pomoc s texty i se strategií, hodnotné bonusy. Potřebuji se výrazně posunout, hodně naučit, pochopit sebe i svoje podnikání, pochopit souvislosti a získat kvalitní pohled zvenku.
- Získáte přístup do kurzu a veškeré know-how.
- Budete mít přístup k bonusům o Facebook reklamě, o SEO a také o Strategii.
- Dostanete kurz na tvorbu 3D coverů. Vytvoříte se 3D obrázky pro e-booky (různé druhy), pro kurzy (notebook, velký monitor, tablet) a pro audio (smart telefon se sluchátky). Za použité aplikace nic neplatíte je to zdarma.
- Získáte také mimořádný bonus v podobě meditace Uvolnění strachu z prodeje.
- K tomu navíc dostanete NLP hypnomeditaci Postav se do svého úspěchu - velmi účinný nástroj na vytažení a změnění neprospěšných bloků a vzpomínek z nevědomí. Osobně odzkoušeno!
- Dostanete také NLP vizualizaci na přepis strachů a bloků Prodávej s lehkostí a radostí. Další mimořádně účinný nástroj.
- Budete mít moji osobní plně individuální podporu a neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
- Vymyslím pro vás osobní designový doplněk pro prodejní stránku nebo web.
- Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
- Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se.
Ve verzi s osobní podporou máte možnost se mě neustále ptát. Jsem tu opravdu jen pro vás, osobně, individuálně, žádná skupinová práce.
Podstatou tohoto kurzu je vám předat teorii - pochopíte systém a postup, kterým se můžete řídit opakovaně.
Ale ještě mnohem důležitější je, abyste vy sami vytvořili svoji skvělou prodejní stránku. A právě v této fázi vám budu plně po boku.
Můžete se mnou neustále konzultovat své výtvory a nápady. Posílat mi odkazy na vaše verze prodejních stránek a textů. Budu nezaujatým (ale taky nekompromisním) klientem tam venku. Řeknu vám, zda je to přesvědčivé. Jestli tomu rozumím. Budu vám dávat konkrétní rady a tipy, co vylepšit.
A víte co? Po tomhle všem budete mít po týdnu praxe skvělou šťavnatou prodejní stránku a co víc:
Na tomhle celém osobním procesu se strašně moc naučíte. A to vám už nikdy nikdo nevezme.
Rozhodnutí je na vás. Já jsem připravena vám předat vše, co vím.
Strašně moc a moc ti děkuju, protože tenhle celej proces tvorby nového webu pro mě byl neuvěřitelnej posun. I jsem se díky tobě spoustu věcí naučil a odkoukal a hodně se poučil.
KURZ - VEŠKERÉ KNOW-HOW
SPECIÁLNÍ DÁREK
Meditace Terezy Těšínské Uvolnění strachu z prodeje
SPECIÁLNÍ DÁREK
Jana Skalková Facebook reklama jednoduše
SPECIÁLNÍ BONUS
Strategie prodeje
SPECIÁLNÍ BONUS
SEO a klíčová slova
SPECIÁLNÍ DÁREK
Kurz Tvorba 3D coverů
SPECIÁLNÍ DÁREK
NLP Vizualizace Prodávej s lehkostí a radostí
SPECIÁLNÍ DÁREK
NLP hypnomeditace Postav se do svého úspěchu
NAVÍC SOUČÁSTÍ
Osobní designový doplněk pro stránku nebo web
NAVÍC SOUČÁSTÍ
Osobní podpora a kontzultace
NAVÍC SOUČÁSTÍ
Můj dar nacítění se a odhalení vašeho potenciálu
9 900 Kč / 396 €
Jak bude kurz probíhat
Kurz potrvá
2 týdny.
Začneme v pondělí 05.04.
Týden budete studovat. Každý den jedno téma, celkem 7 témat.
Další týden budete intenzivně praktikovat - makat na své prodejce.
V případě zakoupení kurzu s osobní podporou budeme hodně konzultovat.
Přístup ke všem speciálním bonusům a dárkům máte ihned po vstupu do členské sekce.
Osobní designový doplněk pro vaši prodejku vám dodám nejpozději do 2 týdnů po skončení kurzu.
Přístup do kurzu vám zůstane napořád, kdykoliv se ke všemu můžete vracet.
Nakoukněte do kurzu, jak to tam vypadá ⤵︎
Povím vám teď něco osobního
Vnímám, jak současná doba na nás vytváří obrovský tlak. Jsme v mnoha skupinách na Facebooku, sledujeme inspirativní lidi a účty na Fb nebo Instagramu a výsledkem často je, že se neustále soustředíme ven. A není vůbec neobvyklé, že často míváme pocit, že nám se v podnikání tolik nedaří, že nejsme ti dost dobří, ti dost výkonní, chytří, úspěšní… Obíráme se o víru v sebe, radost, jistotu, že naše cesta je dobrá a že i my můžeme být úspěšní. Nedokážeme se ubránit srovnávání, někdy dokonce závisti, zlobě, hněvu, smutku nebo beznaději.
A přitom! Přitom jsme dost přesně takoví, jací jsme. A jediné, co potřebujeme, je soustředit se na sebe, plně koncentrovat pozornost na to, co tvoříme a nabízíme, vypilovat si svoji nabídku a směle a s jistotou, že je to dost dobré, jít a nabídnout se (to) světu.
Tam venku je dost lidí, kteří na vaši nabídku čekají. A není o tom potřeba pochybovat. Je čas udělat maximum pro to, abyste ze svého produktu nebo služby udělali báječnou nabídku a začali skrz ni pomáhat a měnit životy lidí, pro které je určena. A také vydělávat. ⤵︎
A to je přesně to, co vám teď nabízím. Budeme se soustředit jen na vás, potáhnu vás k výsledku - k vytvoření skvělé prodejní stránky, za kterou se s lehkým a klidným srdcem postavíte v plném sebevědomí. Nebudeme se ničím rozptylovat, budete jen vy a vaše práce na prodejce a já jako ta, která vám je po boku a pomáhá vám. Díky tomu dojdete k výsledku a budete se moci ve svém podnikání posunout zase o pěkný kus dál.
Veronika Mašínová, tvoří weby a prodejní stránky. Autorka tohoto on-line kurzu.
- 1INDIVIDUÁLNÍ KURZNemám teď prostor pro intenzivní spolupráci
- Přístup do kurzu a veškerému know-how.
- Přístup ke třem bonusům: o Facebook reklamě, o SEO a o Strategii.
- Kurz na tvorbu 3D coverů.
- Meditace Uvolnění strachu z prodeje.
- NLP hypnomeditace Postav se do svého úspěchu.
- NLP vizualizace Prodávej s lehkostí a radostí.
- Neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
- Osobní designový doplněk pro prodejní stránku nebo web.
- Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
- Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se.
5 900 Kč / 236 €
- 2OSOBNÍ KURZPotřebuji se výrazně posunout, hodně naučit, pochopit souvislosti
- Přístup do kurzu a veškerému know-how.
- Přístup ke třem bonusům: o Facebook reklamě, o SEO a o Strategii.
- Kurz na tvorbu 3D coverů.
- Meditace Uvolnění strachu z prodeje.
- NLP hypnomeditace Postav se do svého úspěchu.
- NLP vizualizace Prodávej s lehkostí a radostí.
- Neomezené konzultace jeden na jednoho - budu se věnovat jen vám.
- Osobní designový doplněk pro prodejní stránku nebo web.
- Využijete můj dar nacítění, odhalení vašeho potenciálu i potenciálu vašeho produktu nebo služby.
- Budete mít možnost konzultovat texty (a společně přetextujeme vše, co bude potřeba), strategii nebo cokoliv dalšího a tím hodně vyrůst a naučit se.
9 900 Kč / 396 €
Možná vás napadlo...
(Odpověď si zobrazíte klikem na otázku.)
Co je to vlastně prodejní stránka?
Prodejní stránka má přesné náležitosti a strukuru a zohledňuje spoustu dalších věcí jako jsou poutavé texty, schopnost zaujmout cílového klienta, psychologii prodeje, cenotvorbu a spoustu dalších.
Proč trvá kurz jen dva týdny?
Časový horizont dvou týdnů vytváří určitý tlak. Ten zdravý. Je tu nějaký časově omezený horizont a pokud chci vzít maximum a dojít k cíli, tak musím fokusovat. Dva týdny je také horizont, který nezabije a nevyčerpá. Je to o tom, že si týden oddělíte na intenzivní studium a další týden si oddělíte na to, že se tvoří šťavnatá prodejní stránka a na konci bude hotová a vy si můžete zažít ten pocit, že máte vyladěno, hotovo, že je to díl řětězu, který teď můžete opustit a věnovat se plně zase něčemu dalšímu. Ve skutečnosti tohle vás povede k velké progresi a efektivnosti a na konci se vám hodně uleví. :)
Dva týdny vnímám jako čas, který si můžeme dovolit - vy i já. Když budu mluvit za sebe, jsem hodně vytížený člověk. Single máma 3 dětí, aktivně denodenně zapojená jako zákaznická nebo technická podpora u mých dlouhodobých klientů. K tomu mám spoustu jednorázových zakázek. A jsem přesvědčena, že vy toho nemáte o nic méně. Ale oddělit si dva týdny, kde bude mít hlavní pozornost jedna jediná věc a to vaše prodejní stránka, to zvládneme a můžeme si to dovolit. Je to deset pracovních dní zaměřené pozornosti. Čtrnáct dní vedoucí k jasnému výsledku: budete mít svoji vymazlenou skvělou šťavnatou prodejní stránku. Bude to radost a úleva.
Kolik času ode mě bude kurz vyžadovat?
Bude ke kurzu zřízena podpůrná FB skupina?
Co když si koupím kurz bez osobní podpory, ale v průběhu zjistím, že bych tu podporu přeci jen chtěl?
Je tenhle kurz pro někoho specifického? A co technické zázemí - musí můj web fungovat na nějaké konkrétní platformě?
Já jsem specialista na Mioweb, takže pokud váš web běží na této šabloně, budu schopná vám při konzultacích více poradit, jak to vylepšit a kde přesně se to, co vám navrhnu, dělá a jak. Protože tu platformu znám.
Ale není problém ani jakýkoliv jiný systém. Pokud při konzultacích narazíme na to, že je něco třeba předělat lépe a já budu mít super nápad, ráda vám ho ztvárním u sebe na webu na testovací stránce a vy si to potom jen podle vzoru vytvoříte u sebe na webu. Skvělé že? :)
Co všechno mohu u kurzu s osobní podporou konzultovat?
Jak budou konzultace probíhat?
Mezi těmito pevnými termíny konzultací ale předpokládám i "neustálou" přirozenou komunikaci na Messengeru nebo e-mailu. Tedy kdy se ptáte na dílčí věci, které zrovna děláte, stylem: Veru, je tenhle nadpis dost výstižný? Co říkáš těmto odrážkám, kde popisuji přínosy, je to ok? Nevím, jak popsat to a to, napadá tě něco? Mám na cover použít ten nebo ten obrázek? Vykala bys nebo tykala, když je moje cílovka taková a maková? Přečti si tento odstavec a napiš mi, jak jsi ho pochopila, jestli jsem ty důvody dobře odkomunikovala. Atd, atd...
U konzultací očekávám, že se budete ptát a budete chtít odpovědi slyšet. :)
Co když si budu chtít kurz v budoucnu zopakovat?
Pokud máte kurz s osobní podporou a jste s touto úrovní spokojeni a přesto byste si chtěli kurz projít znovu (třeba tvoříte novou prodejní stránku a hodila by se vám má čerstvá podpora a pomoc), nabídnu vám možnost opakování za velmi výhodných podmínek. Prakticky jen za cenu mého času. Tuhle část nemám přesně rozmyšlenou a řešila bych ji až v praxi, pokud vůbec nastane. :)
Co se bude dít po skončení dvou týdnů kurzu?
Ale obsah kurzu vám zůstává. Do členské sekce si můžete chodit kdykoliv znovu a znovu, čerpat, pilovat, tvořit dle toho další prodejní stránku apod.
Je tenhle kurz pro mě, pokud mám e-shop?
Takže to, zda si tento kurz pořídíte, když máte e-shop, nechám na vás. Je plný hodně dobrých a užitečných informací a bonusy by se vám také určitě hodily, ale primárně pro potřeby e-shopu tento kurz dělaný není.
Zaručujete mi, že mi vámi vyladěná prodejní stránka bude 100% vydělávat?
Proč nezaručuji 100% úspěšnost prodejů na šťavnaté prodejní stránce? Protože prodejka je jen jeden článek celého řetězu - procesu.
Kdyby úspěšnost prodeje stála jen a pouze na prodejní stránce, to by byl život snadný, to by byla brnkačka, to by se to podnikalo! :) Ve skutečnosti prodejní stránka je - velmi důležité - očko prodejního řetězu. Před i za ním jsou další neméně důležitá očka v podobě dlouhodobého budování databáze, komunikace s ní, práce na sítích. Je to také o hodnotě samotného produktu. O marketingu, celkové strategii. Také o následné komunikaci. Je to i o vás samotných, o vašem sebevědomí, blocích, které v sobě můžete mít, o vašich přesvědčeních. Je to o vašem úsilí i vaší radosti.
Takže skvělá prodejní stránka je součást řetězu. Na druhou stranu mít skvělou a vyladěnou prodejní stránku znamená, že tenhle dílek, tohle očko, je hotové. A vám to uvolňuje ruce a dává mentální i časovou kapacitu věnovat se vyladění nějakého jiného očka vašeho řetězu. Je skvělé moci se spolehnout na to, že tohle očko je ok.
Je také skvělý pocit, když víte, že za tuhle prodejku se nemusíte stydět. Že víte, že je to skvělé obsahově i designově. Je to opravdu úžasný pocit a u svých klientů vídávám často, že z nich spadne břemeno nejistoty a takové jakoby mlhy, když jim předám nádhernou a vyladěnou prodejku. Najednou mají mnohem větší chuť a svobodu pro propagaci. Najednou se nebojí za svůj produkt postavit. Najednou mají nové nápady, jak prodávat nebo jak pojmout celkovou strategii. A to já strašně ráda vidím a pozoruju.
Vaše investice se vám vrátí
Investovat do prodejní stránky mi dává velký smysl a osobně jsem přesvědčená (vím to), že ta investice se vám vrátí. A nemusí to být bezprostředně hned v číslech prodeje, protože, jak už jsem řekla, je to jen očko řetězu a dost možná budete muset zapracovat ještě na článku před, nebo po. Ale určitě se vám to vrátí v postupech, které se naučíte a které můžete opakovat. Vrátí se vám to v tom, že vy sami vyrostete, zažijete nové pocity a otevřou se vám nové nápady a možnosti.
Máte ještě jinou otázku? Potřebujete se zeptat? Ptejte se. :)
Moc ráda vám odpovím na e-mailu napis@veronikamasinova.cz
Předám vám všechno
V tomhle kurzu vám předám fakt všechno, co jsem se za ty roky naučila. Je to velmi cenné know-how, které vám teď nabízím za zlomek jeho skutečné hodnoty. Tohle je nepatrná investice v porovnání s tím, co získáte. A pokud to s podnikáním myslíte vážně a máte v plánu se v něm nějaký ten rok udržet, pak to, co se naučíte v tomto kurzu, budete opakovaně používat a těžit z toho vlastně napořád.
Ode mne dostanete know-how - přehledné, hluboké a pravdivé informace, návody, nápady a inspiraci. Ale pokud si zvolíte variantu s osobní podporou, pak dostanete ještě víc. Dám vám to nejcennější, co mám a pro co mě lidé vyhledávají. Svůj dar. Umím se nacítit, vnořit do vás a vašeho tématu a vytáhnout z vás tu nejlepší verzi prodejní stránky, kterou máte světu ukázat.
Moje životní krédo je: Život je cesta. A každý krok na ní se počítá. A nikdy nevíme, co nám ten jeden krok přinese a kam nás dovede. Na nás ale je se nezastavit a jednoduše ten krok udělat.
Cítíš, že přesně teď je tenhle kurz tím krokem, který máš udělat? Tak do toho! Budu se na tebe a tvoji prodejku a to, kam ji posuneme, těšit.
⤵︎