Vzdělávání - On-line kurz

PSYCHOLOGIE PRODEJE

Na co váš klient slyší? Jak mu „hodit“ tu správnou návnadu, aby se chytil? Jak nenátlakově, ale přitom promyšleně a chytře prodávat? Co nesmí v prodejní nabídce z hlediska psychologie prodeje chybět? A jaké jsou nejdůležitější elementy prodeje? Všechny odpovědi na vás čekají v tomto kurzu. 

Tento kurz je součástí projektu Vzdělávání Báječného webu. 

Poznejte důležité souvislosti v prodejním a nákupním procesu, zaveďte důležité argumenty a prvky a uvidíte, jak se vaše prodejní výsledky změní. 

Psychologie prodeje je velmi složitá disciplína a tímto oborem se zabývají dokonce specialisti přímo k tomu určení. Mým záměrem je psychologii prodeje zjednodušit. Je důležité, abyste pochopili základní principy, se kterými si plně vystačíte. 

  • Jak pracovat s fakty.
  • A jak naopak s emocemi.
  • Co rozhodně nesmí v prodejních textech chybět.
  • Jak podpořit důvěru klienta a povzbudit ho, aby u vás nakoupil.

To jsou jen některé informace, které se v kurzu dozvíte.

A ZNÁT JE, JE ROZHODNĚ VELMI UŽITEČNÉ!

Tento kurz mi dal hodně. Skvěle mě provedl strategiemi prodeje a fázemi, které můj potencionální klient zažívá. A jak klienta „lapit“. Předal praktické tipy, snadno aplikovatelné, pochopitelné a zapamatovatelné. Rozproudil u mě tok myšlenek, které jsem potřebovala. Fakt kvalitně udělaný kurz.
Dominika

CO VÁS V TOMTO KURZU ČEKÁ

  • Seznámím vás se čtyřmi rozhodovacími a nákupními fázemi, kterými při nákupu procházejí všichni potencionální klienti. 
  • Řeknu vám, co každá fáze musí obsahovat, co v ní musíte klientovi nabídnout, co potřebuje a na co slyší. 
  • Dostanete ode mě domácí úkol a získané informace převedete do svého podnikání a praxe. Protože teorie vám prodeje nezvýší, praxe ano. 
  • Představím vám techniku prodeje jako zážitku. 
  • Seznámím vás se dvěmi jednoduchými strategiemi prodeje a vy si vyberete tu, která vám více sedí. 
  • Připravila jsem pro vás jednu případovou studii, na které vám ukážu, jak budovat (a nebo naopak totálně pohřbít) důvěru (a tedy svoje prodeje).
  • Na závěr vám nadhodím pár užitečných myšlenek k přemýšlení.  

Odnesete si důležité souvislosti a informace. Nezamotáte se ve složitosti tématu psychologie prodeje, ale jednoduše pochopíte základní principy, které prodeje podporují a vy je můžete rychle a snadno zavést. 

0
fáze nákupního rozhodování a co s nimi
0
pracovních listů
0
konkrétní tipy na budování důvěry v prodejním procesu
0
úkolů pro ukazatel pokroku

Zaškrtávací úkoly a ukazatel pokroku

Kurz jsem doplnila o zaškrtávací úkoly a ukazatel pokroku, díky kterému budete mít přehled, jakou část jste už prošli a udělali. Bude se vám tak lépe k obsahu vracet, pokud nemůžete kurz projít celý najednou. 

CENA

Zjednodušování složitostí a vytahování podstatného z témat, která by se dala studovat roky, to je můj dar. V tomto kurzu jsem vám vytáhla to nejdůležitější pro praxi v on-line podnikání. Není to povrchní a skvělé jsou pracovní listy, díky kterým si informace skutečně uvedete do svého podnikání - sobě na míru. Zamyslíte se nad tím, jak prodáváte teď a posunete se o pěkný kus dál v tom, jak prodávat můžete. 

Cena tohoto kurzu je pouze

950 Kč / 38 € s DPH.

Psychologie prodeje je labyrint, ve kterém se dá snadno ztratit. A to mě nebaví. Nemám ráda složitosti. Naopak miluji seskládávat informace do souvislostí, které se dají snadno pochopit a také snadno praktikovat s viditelnými výsledky. A přesně to je v tomto kurzu.

Zvu vás, abyste se ponořili do psychologie prodeje a vzali si z toho to nejlepší.

Zaměřte se na sebe, svoje podnikání, svůj obor, zaveďte si tam informace, které váš prodej podpoří a fungují. Poznejte nové souvislosti. 

V on-line podnikání se pohybuji od roku 2010. V roce 2016 jsem začala tvořit weby, prodejní stránky, prodejní procesy a strategie pro další on-line podnikatele. Mezi ně paří např. herečka Gabriela Filippi nebo top on-line podnikatelka Stáňa Stiborová. Mám velké zkušenosti a znalosti a baví mě je předávat dál v systematické a ucelené formě - většinou ve formě on-line kurzů, popř. konzultací.

OBJEDNÁVKA