TIP #3

Chybějící nabídka služeb

Toto se stává spíše u kreativních lidí, kteří jsou tak trochu zahleděni do své práce a výtvorů a nedochází jim ty marketingové a prodejní cesty a pohled klienta z venku. A pak se diví, že nemají klienty nebo že neustále musí odpovídat na stejné dotazy a nejasnosti. 

Konkrétní případ jsem v nedávné době objevila na webu Věrka Průšová Art. Je možné, že v čase ten web dojde vývoje (je to jen můj náhodný výběr na internetu) a služby doplní, proto máte níže i náhled tak, jak to vypadalo ve chvíli, kdy jsem tento tip vytvářela. Nabídka služeb tam chybí. Je tam krásné portfólio, ukázky práce, ale žádná nabídka pro mě, jako klienta. 

Toto se stává také na webech např. koučů nebo (výživových) poradců, kteří skvěle popíší, co dělají, jaké mají vzdělání, ale nemají konkrétní a jasnou nabídku služeb. A někdy i mají, ale chybí ceny, délka, co klient získá. Jasná a dobře komunikovaná nabídka služeb je na webu důležitá. Máte vy tu svou na svém webu? 

Další tip nám na tento naváže a dotáhne ho ještě k dokonalosti. :) 

Ukázka pro představu